Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Orgula izgrađuje međunarodnu prisutnost i potvrđuje liderstvo na hrvatskom tržištu
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Orgula izgrađuje međunarodnu prisutnost i potvrđuje liderstvo na hrvatskom tržištu

'Iako se oslanja na dugu tradiciju, otvoreno je inovacijama'

Prema najnovijem izvješću nezavisne istraživačke agencije NIQ, Orgula je tijekom 12 mjeseci, zaključno sa siječnjem 2025., ostvarila najveći tržišni udio u vrijednosti prodaje u kategoriji maslinova ulja na hrvatskom maloprodajnom tržištu, a on iznosi 13 posto*.

Podaci su prikupljeni kroz NIQ-ovu uslugu mjerenja maloprodaje i obuhvaćaju prodaju putem kanala kao što su hipermarketi, supermarketi, velike, srednje i male trgovine prehrambenim proizvodima, benzinske postaje, kiosci i drogerije. U izvješće nisu uključeni HoReCa sektor, diskontne trgovine, prodaja putem automata, institucionalna prodaja i sezonske samostalne trgovine.

'Naš je cilj ponuditi maslinovo ulje po prihvatljivoj cijeni, bez kompromisa u kvaliteti. U vremenu kada potrošači sve pažljivije biraju, njihovo povjerenje u vrijednost koju nudimo za nas je najveće moguće priznanje', istaknuo je direktor tvrtke Petar Zekan.

Orgulina su ekstradjevičanska maslinova ulja i prije, i to četiri godine zaredom, od 2018. do 2022., nosila nosila titulu najprodavanijih u Hrvatskoj, što su tada potvrdili podaci NielsenIQ-ova godišnjeg praćenja maloprodajnog tržišta.

Godina značajnih uspjeha

Orgula kontinuirano jača svoju tržišnu poziciju i strateškim širenjem na međunarodna tržišta. Tako je tvrtka svoje proizvode nedavno plasirala u renomirani maloprodajni lanac Globus Markthalle u Njemačkoj, čime je otvoren prostor za daljnje internacionalno pozicioniranje. Paralelno se vode pregovori s lancem EDEKA, što dodatno potvrđuje prepoznatljivost kvalitete i potencijala brenda.

'Tržište maslinova ulja je zanimljivo i puno potencijala. Iako se oslanja na dugu tradiciju, otvoreno je inovacijama. Povezuje lokalne vrijednosti s rastućom prisutnošću na globalnom tržištu, što ga čini inspirativnim prostorom za razvoj i nove prilike. Spoj autohtone sirovine, hladnog prešanja u roku od 24 sata i suvremenih tehnologija očuvanja kvalitete čini hrvatska maslinova ulja sve poželjnijima i u inozemstvu', naglašava Zekan.

Uz različita maslinova ulja (ekstradjevičansko, BIO, aromatizirana), Orgula nudi i mnoge druge proizvode, poput aromatiziranih morskih soli (npr. s crnim tartufom) i balzamskih ocata od biranih vinskih sorti. Misija tvrtke je pružiti visokokvalitetno maslinovo ulje po pristupačnoj cijeni, uz edukaciju o njegovim blagodatima. Zbog kvalitete i raznolike ponude Orguline proizvode koriste sve generacije i oni su neizostavan dio svakodnevne prehrane u svakom domu.

* Navedeni izračuni temelje se na NIQ-ovim podacima, prema kojima je Orgula vodeća robna marka u vrijednosnoj prodaji u kategoriji maslinova ulja u Hrvatskoj u posljednjih dvanaest mjeseci zaključno sa siječnjem 2025. (Copyright © 2025, Nielsen Consumer LLC.).

Vaša reakcija na temu