Snaga samosvjesne uspješne žene, klasika s 'pomakom', zaigranost retro stila, dašak glamoura... sva ta lica i look-ove vješto je izmijenila Splićanka Paula Buljan, zaštitno lice u novoj Jokerovoj kampanji za sezonu jesen/zima 2018-19. Nakon što je već u proljetnoj Jokerovoj kampanji sve ostavila bez daha svojom kombinacijom mladosti i svježine, profesionalnošću te nevjerojatnim mogućnostima transformacije, nastavak uspješne suradnje bio je jedini logičan izbor.
Studijsko snimanje u rujnu ostavilo je puno prostora prekrasnoj mladoj manekenki da kameleonski odigra uloge koje je pred nju postavio kreativni tim predvođen stilisticom i modnom bloggericom Tinom Pencinger, poznatijom pod instagram imenom @goldenmedgirl.
Pred Paulom je bilo nekoliko izazova - morala je u samo nekoliko sati biti stroga menadžerica, zaigrana tinejdžerka, nježna romantičarka, žena koja se ne boji pokazati svoj stav... a sve kako bi najbolji komadi iz jesenskih kolekcija Jokerovih brandova u potpunosti došli do izražaja. U kreiranju specifične atmosfere na fotografijama, uz vrhunske odjevne komade među kojima su svoje mjesto našli i premium brandovi, ali i oni pristupačniji džepu, odličnima su se pokazali i rekviziti iz novootvorenog salona namještaja Kare. Make up Ivane Abaze iz parfumerije Anabella te frizura Pere Šalinovića iz frizerskog salona Michelle kreirali su konačnu sliku: žena kakvom je zamišlja Joker može biti sve što želi i još malo više, i biti u centru pažnje.
A koliko je ova kampanja uspjela dočarati moć žene, procijenite u fotogaleriji...