Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
FOTOGALERIJA Jokerova jesenska kampanja: Paula Buljan pokazala kako izgleda žena koja može biti sve što želi
U centru pažnje Piše: Sponzorirani članak

FOTOGALERIJA Jokerova jesenska kampanja: Paula Buljan pokazala kako izgleda žena koja može biti sve što želi

Studijsko snimanje ostavilo je puno prostora manekenki da kameleonski odigra uloge koje je pred nju postavio kreativni tim predvođen Tinom Pencinger

Snaga samosvjesne uspješne žene, klasika s 'pomakom', zaigranost retro stila, dašak glamoura... sva ta lica i look-ove vješto je izmijenila Splićanka Paula Buljan, zaštitno lice u novoj Jokerovoj kampanji  za sezonu jesen/zima 2018-19. Nakon što je već u proljetnoj Jokerovoj kampanji sve ostavila bez daha svojom kombinacijom mladosti i svježine, profesionalnošću te nevjerojatnim mogućnostima transformacije, nastavak uspješne suradnje bio je jedini logičan izbor. 

Studijsko snimanje u rujnu ostavilo je puno prostora prekrasnoj mladoj manekenki da kameleonski odigra uloge koje je pred nju postavio kreativni tim predvođen stilisticom i modnom bloggericom Tinom Pencinger, poznatijom pod instagram imenom @goldenmedgirl.

Pred Paulom je bilo nekoliko izazova - morala je u samo nekoliko sati biti stroga menadžerica, zaigrana tinejdžerka, nježna romantičarka, žena koja se ne boji pokazati svoj stav... a sve kako bi najbolji komadi iz jesenskih kolekcija Jokerovih brandova u potpunosti došli do izražaja. U kreiranju specifične atmosfere na fotografijama, uz vrhunske odjevne komade među kojima su svoje mjesto našli i premium brandovi, ali i oni pristupačniji džepu, odličnima su se pokazali i rekviziti iz novootvorenog salona namještaja Kare. Make up Ivane Abaze iz parfumerije Anabella te frizura Pere Šalinovića iz frizerskog salona Michelle kreirali su konačnu sliku: žena kakvom je zamišlja Joker može biti sve što želi i još malo više, i biti u centru pažnje. 

A koliko je ova kampanja uspjela dočarati moć žene, procijenite u fotogaleriji...

Vaša reakcija na temu