Ove nedjelje Oldtimer Promo Tour okupio je vlasnike oldtimer vozila od Zadra preko Splita do Makarske. Upravo je Makarska riva bila idealno mjesto za okupljanje i predstavljanje oldtimera.
Nakon Omiša većina sudionika je zajedno krenula prema odredištu, te kod svih koje su putem susretali izazvala dosta pozitivnih emocija
Vidikovac uz magistralu na prijevoju Dupci koje se nalazi na nadmorskoj visini od 300 m bio je idealno odmorište za kolonu Oldtimer Promo Toura.
U lijepom prirodnom okruženju formirala se zanimljiva kolona na čijem čelu je bilo prateće vozilo, urbani crossover KIA Xceed, a slijedili su ga oldtimeri od tipičnog britanskog kabrioleta Triumpha Spitfire-a zatim BMW 1602 kultne preko sportske Ford Fieste s kojom je njen vlasnik osvojio 2. mjesto u premijernoj sezoni Kupa povijesnih automobila.
Smještena podno Biokova, Makarska kao da spaja planinu i more, a nalazi se u zagrljaju dva poluotoka, Osejave i Sv. Petra. Makarska je najveća i jedina prirodna luka između ušća Cetine i Neretve te je uvijek bila siguran zaklon za brodove, a ovaj put prigrlila je i ugostila oldtimere.
Osim oldtimera, posebna je svakako bila atraktivna nebesko plava Piaggio Vespe iz 1954.g.
Ovo je prva generacija s motorom 150 ccm oznake VL1T i prvi model s prednjim svjetlom na volanu. Godine 1954.g. iz Italije stigla je na Hvar u obitelj Caratan.
Nekada davno izgrađena na rimskom naselju, imenom Makarska prvi se put spominje u dokumentu iz 16. stoljeća. Makarska nije samo turistička destinacija, ona je poznata u svijetu po svojoj kulturnoj baštini, tako da je bila idealno mjesto za prezentaciju tehničke baštine koju promiču oldtimeri.
Osim oldtimera iz Kaštela, Dugog Rata koji su došli iz pravca Splita uz domaćine ljubitelje oldtimera iz Makarske stigli su i oni iz Zagreba i Zadra.
Makarska riva uvijek je privlačila brojne domaće ljude i goste koji uživaju u laganoj šetnji, pogledu sa šentade prema moru ili u opuštanju u jednom od brojnih ugostiteljskih objekata. Ove nedjelje mogli su uživati u poredanim oldtimerima koji su se presijavali na suncu. Uz spomenute oldtimere sada su tu bili modeli poput Alfa Romeo Junior iz 1970.g, dva Mercedesa, Opel Kadett C, Peugeot 304 cabrio te dva Fiata model 124 sport coupe i najstariji model na okupljanju i svakako najatraktivniji model 1100 E iz 1949.g. Ovaj model proizvodio se od 1938. do 1953, opremljen motorom od 35 KS ali je sve oduševio brojnim neobičnim detaljima koji ga čine zaista posebnim.
Na ovom skupu vozila Oldtimer Promo Toura za današnje vrijeme neobičnih oblika i boja prateće vozilo crossover KIA Xceed na neobičan način odlično se uklopio sa modernijim elementima poput povišene podnice ali i dijelovima od tamnog kroma preko tipične zaštite pragova i lukova blatobrana do pomalo kupeovske linije.
Ove nedjelje svi koji su se zatekli na Makaskoj rivi mogli su uživati u prezentaciji na otvorenom u već pomalo zaboravljenim modelima automobila - oldtimerima koji su okupljeni u projektu Oldtimer Promo Tour još jednom upozorili na očuvanje baštine.