Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Huawei među 10 najvrjednijih brendova po Brand Financeu

Huawei među 10 najvrjednijih brendova po Brand Financeu

Brojni popularni kritičari pohvalili su njihov tehnološki napredak

Huawei je objavio kako je Brand Finance, vodeća savjetnička kompanija za procjenu i strategiju brendova sa sjedištem u Velikoj Britaniji, prvi put uvrstila Huawei među 10 najvrjednijih brendova. U nedavno objavljenom Brand Finance Global 500 izvješću za 2020. godinu, Huawei je treća kineska kompanija na listi, s vrijednošću marke koja premašuje 65 milijardi američkih dolara, što je 4,5 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. 

- Jasno je kako je sljedeća velika prilika za telekomunikacijsku industriju 5G tehnologija, koja danas privlači velik broj konkurenata, a Huawei se na ovom području širi na tržišta koja su tradicionalno pokrivali pružatelji usluga sa zapada. Prema posljednjim podacima, kineski gigant napreduje, s vrijednošću marke od 65,1 milijarde američkih dolara, čime se po prvi put našla među 10 najvrjednijih brendova na svijetu - prenosi Brand Finance u svome izvješću.

Gospodarstvo SAD-a najzastupljenije je na ljestvici, s čak 205 kompanija, koje čine 45,4 posto od 500 najvrjednijih brendova, sa zbrojem vrijednosti od 320,4 milijardi američkih dolara. Kineske kompanije ih slijede u stopu sa 70 tvrtki, što je ekvivalent 18,9 posto brendova na ljestvici, a zbroj njihovih vrijednosti iznosi 133,4 milijardi američkih dolara. Tehnološki sektor i dalje privlači najviše pozornosti s obzirom na to da se najveća vrijednost nalazi upravo tamo. Od 500 najvrjednijih brendova, njih 46 – ili 14 posto, dolazi iz tehnološkog sektora. Zajednička vrijednost im je čak 986,5 milijardi dolara, a Huawei je jedini kineski tehnološki brand u top 10.

Rast vrijednosti Huaweijeve marke može se pripisati tvrtkinoj posvećenosti inovacijama te kontinuiranim poboljšanjima konkurentnosti proizvoda i korisničkog iskustva.

U 2019. godini Huawei je procijenio da će isporučiti 240 milijuna pametnih telefona i zadržati svoju poziciju kao drugi najveći svjetski proizvođač pametnih telefona. Finalne brojke za 2019. godinu govore kako je isporučeno čak 44 milijuna uređaja iz Mate i P serije, čime je zabilježeno 50 postotno povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Brojni popularni kritičari pohvalili su Huaweijev tehnološki napredak, a u 2019. godini zabilježeno je 6,9 milijuna isporuka Huaweijevih 5G pametnih telefona. 

Prošle godine, Huawei je također unaprijedio svoje all-scenario iskustvo, uvodeći niz novih proizvoda u više kategorija, uključujući tablete, računala, prijenosne uređaje i IoT uređaje u HiLink ekosustavu, a svaki od njih pokazao je određeni stupanj rasta. 

Gledajući u budućnost, Huawei ostaje posvećen all-scenario strategiji. 

- All-scenario strategija ostat će primarni fokus Huaweija sljedećih pet do deset godina. Nepokolebljivi smo u svojoj posvećenosti stvaranju integriranog ekosustava, u kojem su tableti, računala, VR uređaji, nosivi gadgeti, pametni zasloni, pametni zvučnici, automobili i IoT uređaji povezani s pametnim telefonima kako bismo našim korisnicima pružili besprijekorno iskustvo - istaknuo je Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group-a. 

Vaša reakcija na temu