Po prvi put u svojoj povijesti u siječnju je međunarodna modna i lifestyle tvrtka s.Oliver otvorila dvije pop-up trgovine svog urbanog brenda s.Oliver DENIM.
U srcu Berlina, u 'in' četvrti Berlin-Mitte, za vrijeme trajanja berlinskog Fashion Weeka, na otprilike 100 četvornih metara otvorena je trgovina koja promiče modnu marku modernog životnog stila. U isto vrijeme je u središtu Amsterdama otvorena druga pop-up trgovina s površinom od 80 četvornih metara.
Dva grada domaćina povezivat će razna događanja, nastupi lokalnih umjetnika i glazbenika te zajedničko obilježavanje Dana grada. Ograničene kolekcije traperica i majica s modernim grafikama u POP-UP trgovinama bit će dostupne kratko vrijeme.
- Naše prve dvije s.Oliver DENIM pop-up trgovine u metropolama Berlinu i Amsterdamu manifestacija su nove strategije s.Oliverovih krovnih brendova - objašnjava Reiner Pichler, predsjednik Uprave s.Oliver grupe.
- Ove trgovine predstavljaju važan startni signal za naš urbani podbrend - dodaje.
Dizajn kolekcija odražava međuodnos autentičnih životnih svjetova koji se stapaju zahvaljujući dosljednom razumijevanju stila i korištenju prirodnih materijala stvarajući uravnotežen atmosferski prostor za DENIM životni stil.