U svijetu mirisa, neki su parfemi izdržali test vremena i ostali popularni desetljećima. Donosimo vam popis pet najprodavanijih parfema svih vremena po stranici Parfumery.
Chanel No. 5
Jedan od najlegendarnijih mirisa svih vremena, Chanel No. 5, kreirao je 1921. godine parfimer Ernest Beaux za modnu dizajnericu Coco Chanel. Sadrži mješavinu cvjetnih i mošusnih nota, s daškom vanilije. Njegova je popularnost naglo porasla 1950-ih kada je Marilyn Monroe rekla da u krevetu ne nosi ništa osim nekoliko kapi Chanela br. 5.
Shalimar, Guerlain
Kreiran 1925. godine od strane Jacquesa Guerlaina, Shalimar je klasični orijentalni miris koji sadrži note bergamota, vanilije i sandalovine. Ime mu je inspirirano vrtovima Shalimara, poznate indijske znamenitosti. Ostao je popularan desetljećima i često se smatra omiljenim među poznavateljima mirisa.
CK One, Calvin Klein
Izdan 1994., CK One Calvina Kleina bio je jedan od prvih uniseks mirisa na tržištu. Ima svjež, citrusni miris, s notama bergamota, limuna i ananasa. Reklamiran je kao miris za moderne neovisne osobe i ubrzo je postao bestseler.
Opium, Yves Saint Laurenta
Kreiran 1977., Opium Yves Saint Laurenta je odvažan, 'pikantan' miris s notama cimeta, klinčića i jantara. Bio je kontroverzan kada je prvi put objavljen, zbog svog naziva i reklamne kampanje. Međutim, brzo je stekao kult i ostao popularan do danas.
Light Blue, Dolce & Gabbana
Kreiran 2001. godine, Light Blue by Dolce & Gabbana je svjež, čist miris s notama limuna, cedrovine i jantara. Reklamirao se kao miris za modernu, sofisticiranu ženu i odmah je postao klasik. Njegov jednostavan, nenametljiv dizajn bočice i nezaboravan miris učinili su ga bestselerom.