Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Arriva - novi brend u autobusnom prijevozu: 'Spoj kvalitete, sigurnosti, inovativnosti i ekološke osviještenosti'

Arriva - novi brend u autobusnom prijevozu: 'Spoj kvalitete, sigurnosti, inovativnosti i ekološke osviještenosti'

Dobro poznati prijevoznici Autotrans, APP i Panturist objedinjeni pružaju novu razinu usluge

Arriva, članica Deutsche Bahn grupe, na hrvatskom je tržištu prisutna od 2013. posredstvom Panturista, a nakon nedavnog preuzimanja Autotrans grupe, odlučila se za promjenu imena brenda i vizualnog identiteta svih tvrtki te sveobuhvatno unapređenje poslovnih procesa s još snažnijom orijentacijom na korisnike i njihove potrebe. 

- Želimo da svi naši korisnici Arriva brend doživljavaju kao spoj kvalitete, sigurnosti, inovativnosti i ekološke osviještenosti jer ga kao takvog i gradimo. Visoku kvalitetu usluge jamčimo modernim voznim parkom opremljenim USB utičnicama i gratis WiFi uslugom, predanost održavanju visokih standarda sigurnosti na cestama dokazujemo korištenjem najnovije tehnologije, kontinuiranom provjerom sigurnosti svih vozila u floti i sustavnim treningom vozača, inovativnost se najbolje ogleda u razvoju digitalne ponude, a o ekološkoj osviještenosti nabolje govori sustavno investiranje u vozila koja ostvaruje niske emisije ispušnih plinova - izjavio je Dražen Divjak, generalni direktor Arriva Hrvatska.

S obzirom na promjenu imena, novi vizualni identitet dobit će sjedišta tvrtki u Rijeci, Osijeku i Požegi, 27 kolodvora kojima tvrtka upravlja kao i vozni park od preko 600 vozila, a cjelokupan  proces rebrendinga odvijat će se tijekom čitave 2018. godine.

- Novo ime i vizualni identitet simbolički predstavljaju početak novog razdoblja u poslovanju tvrtke u čijem su središtu interesa korisnici i kontinuirano prilagođavanje usluge njihovim potrebama u svrhu unapređenja korisničkog iskustva. Usporedo s brigom za korisnike intenzivno ćemo raditi na ojačavanju i nadograđivanju snažnih temelja poslovanja u svrhu daljnjeg rasta i razvoja na domaćem i europskom tržištu. Pred nama je uzbudljivo putovanje stvaranja Arriva brenda čija snaga će proizlaziti kako iz naše liderske pozicije u Hrvatskoj tako i iz maksimalne posvećenosti kvaliteti, sigurnosti, inovativnosti, okolišu i potrebama korisnika - zaključio je Divjak.

Vaša reakcija na temu