U nekoliko proteklih dana policija je zaprimila prijave tri hrvatske državljanke (60, 62 i 66 godina) koje su na području Rijeke, Liburnije i otoka Krka oštećene vjerujući da su u kontaktu sa svojom djecom te nepoznatim osobama uplatile novac na račune u inozemstvu.
Spomenute su prijevarama oštećene od sredine srpnja do početka rujna, nakon što su putem mobilne aplikacije zaprimile poruke od osoba za koje su mislile da su njihovi sinovi ili kćeri, a kojima su oštećeni mobiteli i imaju poteškoća s pristupom svojim računima. Misleći da komuniciraju sa svojom djecom koja su zbog navedenih razloga u problemu, ništa ne sumnjajući dvije oštećene su na dostavljene brojeve računa uplatile po 2.484 eura, a jedna 2.845 eura.
Nakon uplata i kontakata sa svojima, shvativši da su prevarene, navedeno su prijavile policiji.
'Kako bi smanjili mogućnost, odnosno prevenirali nove prijevare ovog tipa ponovo pozivamo građane na pojačan oprez u komunikaciji putem mobitela i interneta. U slučaju zaprimanja ovakvih ili sličnih SMS poruka, građanima preporučano da ne odgovaraju na njih i ni u kom slučaju ne uplaćuju novac ako nisu sigurni za koga je i čiji je račun.
Prije bilo kakve uplate nužno je stupiti u kontakt s pošiljateljem poruke, odnosno sa svojim djetetom te s njima provjeriti istinitost zaprimljene poruke', poručili su iz policije.
Više informacija i savjeta potražite na poveznicama: Web heroj — Ulovimo lika s weba koji tvoje € vreba i Računalna sigurnost.