Saborski zastupnik Mosta Miro Bulj odgovorio je Hrvatskoj pošti koja se referirala na njegovu kritiku prodaje EvoTV.
- Koliko bi veća bila tržišna vrijednost brenda EvoTV da mu HAKOM nije oduzeo koncesiju prije nego li je tvrtka HP krenula u njegovu prodaju? Koliko bi više HT trebao platiti za brend EvoTV da je za njegovu prodaju proveden transparentni javni natječaj u kojem bi svi dionici tržišta imali jednaku mogućnost sudjelovanja u postupku due diligencea? Treba istaknuti da je vrijednost prodaje EvoTV HT-u 15 milijuna eura, od toga samo trećina u gotovini, ostalo u nekretninama koje bi ionako samo opteretile bilancu HT-a i koje HT inače nikome drugome ne bi mogao prodati jer su u suvlasništvu HP-a. Ponuda A1 iznosila je u gotovini 9,9 milijuna eura - naveo je Bulj.
Kaže d ga je iznenadila reakcija HP-a, jer nigdje nije komentirao poslovnu politiku te tvrtke nego činjenicu da je ministar državne imovine Goran Marić odobrio prodaju tvrtke HP produkcija, u stopostotnom vlasništvu državne tvrtke HP, bez javnog natječaja.
- Naveo je 'kreativno' obrazloženje da 'dionice tvrtki, koje su u stopostotnom vlasništvu državnih tvrtki, nisu državna imovina'. Na taj je način stvorio mogućnost prodaje državne imovine bez javnog natječaja. Dovoljno je da državna tvrtka osnuje svoju tvrtku-kćer, na nju prenese državnu imovinu i ta tvrtka-kćer je onda može, prodati, pokloniti ili otuđiti bez ikakve kontrole. To smatram kriminalom - ističe Bulj.
Osvrnuo se i na izjavu da on 'možda nije u potpunosti razumio odluku HAKOM-a, jer su oni učinili sve da prisile HT da dalje pruža uslugu EvoTV'.
- Točno je da ne razumijem odluku HAKOM-a i zbog toga uporno postavljam pitanja, na koja ne dobivam odgovor: zašto je HAKOM odbio produžiti koncesiju za EvoTV državnim tvrtkama HP, Odašiljačima i vezama i HP produkciji, te zašto je, nakon što je HT-u omogućeno da bez javnog natječaja preuzme vlasništvo brenda EvoTV, HAKOM tu istu koncesiju dodijelio HT-u? HT će i dalje pružati uslugu EvoTV, samo što će na toj usluzi sada zarađivati HT, privatna strana kompanija, a ne hrvatske tvrtke koje su tu uslugu pokrenule, razvile i na njoj su također željele zaraditi - zaključuje Bulj.