Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com Hrvatska je među 10 najboljih nekonvencionalnih obiteljskih destinacija na svijetu!

Hrvatska je među 10 najboljih nekonvencionalnih obiteljskih destinacija na svijetu!

Rezultati analize Virtuosa nas posebice vesele jer ukazuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu, poručio je Kristjan Staničić

Hrvatska je uz Island jedina europska država koja je ušla među top 10 zemalja svijeta u kategoriji nekonvencionalnih obiteljskih destinacija koje nude autentične doživljaje. Analize u segmentu obiteljskih putovanja, koje se temelje na trenutačnim i predviđenim rezervacijama putovanja koju je proveo Virtuoso, jedan od najutjecajnijih američkih turističkih subjekata na svijetu specijaliziranog za luksuzna i iskustvena putovanja, pokazale su da je Hrvatska destinacija koja i dalje privlači američke putnike koji traže luksuzna i detaljno isplanirana putovanja.

- Rezultati analize Virtuosa nas posebice vesele jer ukazuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu. Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne ponude koja sadrži kvalitetu, bogatstvo i originalnost. Hrvatska je do sad u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a da to doista i jesmo izvan europskih okvira potvrđuje i analiza Virtuosa, jednog od naših ključnih partnera na američkom tržištu s kojim ostvarujemo odličnu suradnju - rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Dodao je da je posljednje TOMAS ljeto istraživanje pokazalo da se američki turisti nalaze na vrhu turističke potrošnje u Hrvatskoj koji na dnevnoj razini iznosi gotovo 160 eura. Poseban osvrt u izvještaju Virtuosa odnosi se na analizu segmenta mladih putnika, tzv. Generation Z, koji čine više od četvrtine američke populacije s procijenjenom kupovnom moći od 43 milijarde dolara. Riječ je o generacijama koje imaju snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima te generacijama koje traže aktivna iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža. 

Analiza je fokusirana i na ključne motive putovanja, posebice u segmentu luksuznih obiteljskih putovanja u kojima se Virtuoso, zajedno sa svojom mrežom suradnika diljem svijeta, specijalizirao. Tako se kao glavni motivi putovanja u 2018. godini ističu obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja - vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing, aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska putovanja te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica. 

- Pozitivne trendove potvrđuje i nedavno objavljen Virtuoso Luxe Report 2018., godišnje istraživanje koje donosi ključne trendove i uvide u industriju luksuznih putovanja. U njemu je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu. Hrvatska je zauzela 2. mjesto u kategoriji najpopularnije emerging - rastuće destinacije, dok je u kategoriji najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike zauzela 6. mjesto, odnosno 8. mjesto u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije - poručili su iz Hrvatske turističke zajednice.

Vaša reakcija na temu