Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Korisnici Zabe dobivaju lažne SMS poruke

Korisnici Zabe dobivaju lažne SMS poruke

Banka je objavila upozorenje

Korisnici Zagrebačke banke dobivaju lažne SMS poruke i mailove kojima je cilj financijska prijevara. Banka je na svojim stranicama objavila upozorenje klijentima.

'Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka i navode primatelje da otvore poveznicu prema lažnoj web stranici Banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih i/ili kartičnih podataka, uključujući i one koje generira token. Molimo da ne postupate po uputama.

Banka nikada neće tražiti da na njenoj web stranici učitate ili skenirate QR kod za obnovu/preseljenje m-zabe/m-tokena na novi uređaj, ili da m-zabom/m-tokenom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.

Podsjećamo da Banka putem nijednog kanala komunikacije od klijenata nikad neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).

Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.

Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje na vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr', objavljeno je na stranicama Zagrebačke banke.

Vaša reakcija na temu