Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Objavljeni najnoviji nositelji priznanja 'Izvrsnost u izazovima'

Objavljeni najnoviji nositelji priznanja 'Izvrsnost u izazovima'

CEMEX je razradio i primjenjuje čak 52 protokola zaštite zdravlja i sigurnog ponašanja

Od travnja ove godine, vodeća hrvatska tvrtka za savjetovanje u ljudskim resursima SELECTIO dodjeljuje priznanje Izvrsnost u izazovima onim kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje zaposlenicima u nepredvidljivim okolnostima. Cilj priznanja je isticanje važnosti brige o zaposlenicima i u periodu krize te razmjena dobrih praksi i inicijativa koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom izazovnom periodu.

Kompanije nositelji priznanja Izvrsnost u izazovima prošle su kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi, a nositeljima su se tako pridružili Addiko banka, CEMEX Hrvatska, Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET, Hrvatski Telekom, JGL, Luckia Hrvatska, McDonald's, Philip Morris Zagreb, PLIVA te Poslovna inteligencija.

Iako je riječ o kompanijama različitih veličina koje posluju u širokom spektru sektora te su se tijekom ovog perioda susrele s bitno drugačijim izazovima, svojim inicijativama i odlukama pokazuju kako su im zaposlenici zaista na prvom mjestu. Pravovremeno su implementirane sve potrebne mjere i izmjene u organizaciji rada u svrhu zaštite zaposlenika, sa zaposlenicima se o svim novim odlukama komuniciralo otvoreno i transparentno te su im omogućeni višestruki oblici podrške za osiguravanje psihičke dobrobiti i osjećaja sigurnosti. 

Addiko banka je, osim što je uvela dodatne materijalne i nematerijalne benefite, putem anketa redovito dobivala prijedloge svojih zaposlenika te provjeravala osjećaju li se sigurno i je li im pruženo sve što im je potrebno za rad te na osnovu toga brzo prilagođavala način rada u poslovnicama i virtualnim timovima. Također, u samo pet dana omogućen je rad od kuće za 500 zaposlenika banke, dok je CEMEX razradio i primjenjuje čak 52 protokola zaštite zdravlja i sigurnog ponašanja.

U CARNET-u su, osim u brigu za zaposlenike, veliki napori tijekom kriznog perioda uloženi i u podršku pri održavanju nastave na daljinu za sve osnovne i srednje škole u Hrvatskoj, kao i provođenje druge faze CARNET-ovog programa e-Škole koji je pridonio lakšem i uspješnom prelasku s tradicionalnog načina poučavanja na online nastavu. Hrvatski Telekom je u manje od 10 dana u potpunosti reorganizirao svoje poslovanje kako bi omogućio siguran rad na daljinu od kuće za više od 4.000 svojih zaposlenika, koji su svojim radom omogućili nastavak nesmetane komunikacije i povezanosti cjelokupnog društva. Kroz svakodnevnu internu komunikaciju kompanija je svim zaposlenicima omogućila punu tehničku i savjetodavnu podršku kako bi se lakše prilagodili radu od kuće, a oni su to nagradili u velikom internom istraživanju, koje je pokazalo najveće zadovoljstvo zaposlenika u zadnjih 15 godina. 

U JGL-u su pokrenuli fokusiranu internu i eksternu komunikacijsku platformu s temom COVID-19 bolesti, s ciljem davanja podrške i razmjene mišljenja među zaposlenicima s različitih tržišta, kao i educiranja šire javnosti o iskustvima i najboljim JGL praksama, a Luckia Hrvatska ističe da su za vrijeme krize dodatno ojačali timski duh i komunikaciju te da su omogućili zaposlenicima davanje prijedloga za nove usluge i projekte te sudjelovanje u njihovoj izradi što je dovelo do odličnih rezultata, dok je McDonald's nastavio s individualnim nagrađivanjem zaposlenika te zaposlenicima koji su u rizičnoj skupini omogućio oslobođenje obaveze rada.

Philip Morris Zagreb pokrenuo je brojne wellbeing prakse za svoje zaposlenike u sklopu programa Stay active, stay healthy, stay productive, dok su PLIVI su uveli veliki broj praksi iz kriznog menadžmenta kako bi se osigurao kontinuitet poslovanja, a od onih usmjerenih na dobrobit zaposlenika izdvojili bi praksu Razvojni četvrtci, koja predstavlja ciklus tjednih online edukacija dostupnih svim zaposlenicima, i newsletter Povezani i kad nismo zajedno s prigodnim temama vezanim za očuvanje mentalnog zdravlja. Poslovna inteligencija naglasak je stavila na dodatnu digitalizaciju svojih procesa i osiguravanje balansa privatnog i poslovnog života zaposlenika.

Iako je poslodavcima fokus bio na vlastitim zaposlenicima, nisu izostale ni razne hvalevrijedne inicijative društveno odgovornog poslovanja koje su najčešće uključivale financijske i materijalne donacije za medicinske institucije i poslovne partnere koji su bili teže pogođeni krizom. Kompanije s priznanjem Izvrsnost u izazovima donirale su sredstva Petrovoj bolnici, KBV Dubrava, KBC Sestre milosrdnice, KBC Osijek i KBC Split, a na različite su načine pružale pomoć Crvenom križu kroz doniranje obroka, zaštitne opreme i volonterske aktivnosti.

Vaša reakcija na temu