Premijer Andrej Plenković bio je u ožujku 2025. dvostruko prisutniji u domaćim medijima od predsjednika Zorana Milanovića, dok se u političkom vrhu Zagreba vodi tijesna medijska bitka između Tomislava Tomaševića, Davora Bernardića i Mislava Hermana. Pokazalo je to prvo izdanje istraživanja Medijski puls nacije koje je proveo Mediaboard, vodeći pružatelj rješenja za medijsku inteligenciju u Hrvatskoj.
Analiza otkriva i zanimljiv pomak u sportskom segmentu – skijašica Zrinka Ljutić preuzela je medijsku dominaciju od kapetana Vatrenih, Luke Modrića, nakon osvajanja malog kristalnog globusa.
Direktor Mediaboarda Petar Ćuk naglasio je da se radi o jednom od najopsežnijih istraživanja u Hrvatskoj, koje je uključivalo analizu online portala, radija, televizije i tiskanih medija. Tijekom 30 dana prikupljeno je više od 60 tisuća podataka s uzorka od 900 internetskih stranica, 85 tiskanih medija te 30 TV i radio postaja.
– Mediaboard je među 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u središnjoj Europi, a ulaskom na hrvatsko tržište odlučili smo odmah ponuditi jedinstveno istraživanje. Cilj nam je pomoći novinarima, PR stručnjacima i donositeljima odluka da bolje razumiju medijski pejzaž, pozicioniraju svoje brendove i ojačaju reputaciju – rekao je Ćuk.
Istraživanje je obuhvatilo ne samo političare i sportaše, već i detaljan pregled medijske borbe uoči lokalnih izbora. Tako, uz Zagreb, gdje prednjače Tomašević, Bernardić i Herman, u Splitu dominiraju Ivica Puljak i Tomislav Šuta, u Osijeku Ivan Radić i Vjeran Marijašević, a u Rijeci Marko Filipović i Sandra Krpan.
– Platforma koristi naprednu umjetnu inteligenciju i omogućuje generiranje podataka u svega nekoliko minuta. Planiramo proširiti Medijski puls i na druge sektore poput zdravstva, farmacije, bankarstva i telekoma – najavio je Ćuk.
Mediaboard trenutačno ima više od 25 tisuća aktivnih korisnika diljem svijeta koji se oslanjaju na njegov sustav za praćenje spominjanja u online, tiskanim i društvenim medijima.