Predsjednički kandidat Miroslav Škoro je reagirao na akciju Srpskog narodnog vijeća koje je njegove plakate, ali i konkurentske, objavilo na ćirilici...
'DA SE RAZUMIJEMO
Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsjedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati otkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost.'
Podsjetimo još jednom, Srpsko narodno vijeće postavlja jumbo plakate s porukama predsjedničkih kandidata Kolinde Grabar-Kitarović, Miroslava Škore i Zorana Milanovića na ćirilici.
Plakate su postavili u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo' čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice i poslati poruku da korištenje tog pisma u privatnoj ili javnoj upotrebi ne ugrožava nikoga u Hrvatskoj, a pogotovo ne većinski narod.
U tu su kampanju ubacili i predsjedničku kampanju koja je danas i službeno započela. Plakati će, kako su najavili iz SNV-a biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.
Na plakatima su poruke koje tri, prema anketama, vodeća kandidata i inače koriste, ali pisane ćirilicom.