Tvrtka specijalizirana za savjetovanje u području upravljanja ljudskim resursima i posredovanje pri zapošljavanju Selectio objavila je listu Top 5 Poslodavaca Partnera za 2019. godinu, odnosno, listu organizacija koje su u okviru projekta 'Certifikat Poslodavac Partner' ostvarile najviše rezultate prilikom postupka certifikacije. Na ovogodišnjoj listi najboljih: Atlantic Grupa, Zagrebačka pivovara, Erste banka i INA dok peto mjesto dijele Coca-Cola HBC Hrvatska i Hrvatski Telekom.
- U Atlanticu nastojimo humanizirati radno okruženje, od deformalizacije komunikacije do pojednostavljenja procedura i na tome smo posebno angažirani posljednjih godinu dana. Zato brinemo da su naši zaposlenici fit, da se bave sportskim aktivnostima i da imaju redovite besplatne sistematske preglede, ali da su isto tako educirani kako da budu financijski fit i dobro upravljaju svojom imovinom - kazala je Mojca Domiter, izvršna direktorica korporativnih ljudskih resursa Atlantic Grupe.
Projekt 'Certifikat Poslodavac Partner (CEP)' pokrenut je 2005. godine s ciljem promicanja kvalitete u upravljanju ljudskim resursima te je do sada u reviziji HR sustava CEP metodologijom sudjelovalo preko 100 organizacija. Organizacije se ocjenjuju u pet širih područja – Strategija, Regrutiranje i selekcija, Upravljanje učinkom, Usavršavanje i razvoj te Odnos prema zaposlenicima. Status Poslodavca Partnera ostvaruju samo one organizacije koje u svakom od područja ostvare minimalno 70% bodova, a ukupno barem 75%.
- Unatoč izvrsnim rezultatima u prethodnoj godini, u 2018. smo pronalazili puno novih prilika da budemo još bolji. Biti među TOP 5 Poslodavaca Partnera znači nam iznimno puno s obzirom na to da se radi o najvažnijem priznanju od strane struke i, unatoč odličnim dosadašnjim rezultatima, to nam daje dodatni vjetar u leđa da svake godine budemo još bolji - rekla je Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare.
Lista Top 5 Poslodavaca Partnera objavljuje se od 2008. godine, a za ulazak u TOP 5 ove godine je bilo potrebno ostvariti ukupni rezultat od čak 97% bodova. Sve TOP 5 organizacije HR sustav u svojoj organizaciji doživljavaju kao strateški partner biznisu, kontinuirano ulažu u razvijanje svojih zaposlenika kroz kvalitetne sustave procjenjivanja radnog učinka i edukacija te posebnu pažnju pridaju odnosu prema svojim zaposlenicima te osiguravanju raznolikosti i inkluzivnosti u svojim organizacijama, dokazujući time kako je diversity u njihovim organizacijama ipak nešto više od niza pravilnika i inicijativa te nešto što njihovi zaposlenici uistinu svakodnevno žive i promiču.
- Kada pogledam unazad godinu dana zasigurno mogu reći da sam najponosnija na angažman naših zaposlenika kroz Školu pametnih financija. Kroz veliki angažman naših zaposlenika u samo u prvih nekoliko mjeseci educirali smo više od 2000 ljudi. Bez nesebičnog angažmana naših ljudi ovo ne bi bilo moguće i zato sam stvarno ponosna na njih i na cijelu Erste banku koja ovakve inicijative promiče i podržava - dodaje Maja Crnjak, direktorica ljudskih potencijala Erste banke.
Vladimira Senčar Perkov, direktorica ljudskih resursa u Ini, ističe kako im je ulazak u TOP 5 Poslodavaca Partnera veliko priznanje i potvrda struke o kvaliteti njihovog kontinuiranog rada po najvišim standardima. Prioritet im je, dodaje, izgradnja konstruktivne kompanijske kulture u kojoj se radnici osjećaju zadovoljno te imaju priliku razvijati se u skladu s osobnim profesionalnim interesima i potencijalom.
U Coca-Coli posebnu pažnju posvećuju poboljšanju položaja mladih i ponosni su na dosadašnje rezultate.
- Priznanje Top 5 Poslodavaca Partnera znak je kako su naši visoko kvalitetni procesi unutar Odjela za ljudske potencijale prepoznati od strane naših partnera i javnosti, što nas motivira da nastavimo sa svojim aktivnostima i podižemo letvicu izvrsnosti još više - kaže Nela Bučević, direktorica Odjela za ljudske potencijale Coca-Cole HBC Adria.
Vjekoslav Golubović, direktor Odjela za planiranje ljudskih resursa Hrvatskog Telekoma, također kaže da ih biti u Top 5 Poslodavaca Partnera čini ponosnima, ali i obvezuje da budu još bolji.
- Svoju ulogu vidimo dalje od interesa same kompanije jer, kao predvodnik digitalne transformacije, utječemo na naše korisnike i društvo u cjelini. Brojnim aktivnostima u javnosti, i posebice akademskoj zajednici, promoviramo žene u STEM-u te potičemo interes žena za STEM zanimanja - zaključuje Golubović.