Hajduk i Macron idu dalje. Suradnja koja traje od 2013. danas je dobila novu epizodu, produžetak ugovora na još četiri godine
- Iznimno mi je zadovoljstvo i čast da nakon sedam godina od potpisivanja prvog ugovora potpisujemo novi na još četiri godine. Ovim potpisom Macron postaje jedan od naših najdugovječnijih partnera. Razgovarali smo i s drugim potencijalnim partnerima, s najvećim sportskim brandovima, ali odlučili smo se za Macron - rekao je predsjednik Hajduka Marin Brbić, a zatim dodao:
- O financijskim aspektima ne mogu govoriti, ali ovo je za nas bio najpovoljniji financijski ugovor. Još jedna bitna stavka je i da Macron radi opremu samo za nas, po našim željama. Kod drugih birate po katalogu, a to nije baš isto.
U ime Macrona zadovoljan je bio generalni direktor Gianluca Pavanello.
- Sretan sam što sam ovdje nakon sedam godina. Prvi put sam bio tu kada smo potpisali prvi ugovor. Ovo je drugo produženje ugovora što znači da smo zajedno napravili dobar posao. Jako smo sretni s vezom koju smo postigli s Hajdukom. To je klub s velikom navijačkom bazom, dijelimo istu strast za nogometom. Hajduk je klub s kojim volimo surađivati. U zadnjih nekoliko godina smo narasli kao brand, po UEFA rankingu smo treći po snazi u Europi, a Hajduk je jedan od ključnih klubova u našem rastu na ovom području - rekao je Pavanello, a zatim se dotakao dimenzija Macronovih dresova za koje dio navijača Hajduka smatra da su premalih dimenzija.
- Jedna od snaga Macrona je da svaki klub razvija svoju vlastitu kolekciju. Ako pogledate dresove naših najvećih klubova onda vidite da se oni razlikuju u potpunosti. Radimo drukčije od ostalih, mi smo iz Italije, volimo modu i svakom klubu pristupamo individualno. Početkom sezone krećemo raditi, a kolekcija je gotova oko Božića i kreće u proizvodnju. Klub poput Hajduka zaslužuje svoju kolekciju i svi koji rade na tome iz kluba bolje od nas znaju DNA kluba, povijest...
Ima li šanse da se organiziraju utakmice s drugim klubovima koje sponzorirate?
- Mi sponzoriramo u Europi oko 40 nogometnih klubova. U Italjii sponzoriramo šest klubova Serie A. Pričali smo o tome da želimo dovesti ovdje neki od tih klubova na prijateljsku utakmicu. Ali, to nije samo do nas. Ovisi o programima i rasporedu klubova. Mi možemo gurati klubove u tom smjeru, ali nije to baš tako jednostavno. Hrvatska i Split su jedinstveni, da se pita mene ja bih to sigurno pokušao.
Imate li problema s biznisom radi koronavirusa?
- Koronavirus je veliki problem, a i u Europi. U Italiji je do jučer napravljeno više od 20.000 testova što je više nego u svim drugim zemljama. Kako vrijeme bude odmicalo, što se bude odradilo više testova biti će više pronađenih zaraženih ljudi. U Francuskoj je testirano 1000 ljudi, a u Italiji čak 23 000. Zasad nismo imali probleme u biznisu radi koronavirusa. Imamo dosta tvornica diljem svijeta, za sada sve funkcionira. Imamo proizvodnju i u Kini, ali nismo za sada osjetili probleme. Zabrinuti smo zbog situacije, ali smo pozitivni i nadamo se da će za nekoliko tjedana sve biti bolje.
Koji vam je plan za budućnost?
- Razviti jedinstvenu kolekciju, potom raditi s klubom na novim strategijama i idejama. Ove godine smo napravili novi fan shop, želimo sudjelovati u implementaciji novih strategija u suradnji s klubom. Želimo uspostaviti suradnju klubova na razini top menadžmenta, poput zadnjega u Bruggeu. Ne želimo biti samo dobavljač, nego i partner.