Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Momčad mu igra najučinkovitiji nogomet, ali vrijedan artikal je morao na akciju jer očito nema interesa navijača

Momčad mu igra najučinkovitiji nogomet, ali vrijedan artikal je morao na akciju jer očito nema interesa navijača

Mišković se na to već požalio

Rijeka trenutno igra najučinkovitiji nogomet u SuperSport HNL-u, prvi su na tablici, te su izborili plasman u polufinale kupa, ali očito je da se nisu popravili u segmentu na koji se predsjednik Damir Mišković požalio na presici početkom ovog mjeseca.

Tada je rekao:

- Pa zar je puno 30 eura za člansku? Sram me je reći, ali prodali smo samo 310 dresova koje su navijači odabrali. Ako je to skupo, onda je istina, ja sam se otuđio od navijača.

Rijeka je naime, a to se može vidjeti i na službenom web-shopu njihovog kluba, stavila na akciju aktualni plavi dres za sezonu 2024/25. Posljednji uspjesi kluba bi trebali značiti povećan interes za dresove, al očito je da klub s Rujevice na ovaj način pokušava potaknuti fanove na kupnju. Dres sada na akciji košta 51 euro, umjesto ranijih 85.  

Vaša reakcija na temu