Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Velimir Ronkulin: Tražim povrat novca zbog nemogućnosti korištenja ulaznica u Gorici

Velimir Ronkulin: Tražim povrat novca zbog nemogućnosti korištenja ulaznica u Gorici

U slučaju da bi mi se pravile ikakve komplikacije oko povrata sredstava, prvi korak je podizanje kaznene prijave

Hajdukov navijač Velimir Ronkulin je opisao kako mu je uskraćen ulazak na utakmicu u Velikoj Gorici.

'Putem aplikacije ulaznice.hr kupio sam pet ulaznica za nogometnu utakmicu Gorica-Hajduk, održanu u Velikoj Gorici, 04.10.2020. u 19.05 sati. Dolaskom na stadion ja i još četvorica imalaca ulaznice bili smo neugodno iznenađeni diskriminatorskom mjerom redara kluba koji su dobili naputak da ne puštaju na utakmicu nikoga s mjestom prebivališta južnije od Karlovačke županije.

Na stranu zakonsku ispravnost takve diskriminatorske, omalovažavajuće, pa da se izrazim i rasističke odluke, no ne ulazim u to. Tražio sam samo povrat novca od organizatora i redari su me uputili ispred klupske uprave, gdje se nakon nekog vremena pojavila osoba koja je stala pričati kako oni s trime nemaju ništa, e kako oni to nisu zabranili, e to je stiglo s 'višeg nivoa', te ovo i ono.. Uopće nisam želio ulaziti u srž problema tko je donio takvu odluku, jer su nam ulaznice prodane i naplaćene uredno, a sada ne možemo ući, te da samo tražimo povrat novca. Osoba se udaljila i rekla da sačekamo tu desetak minuta, i da će povrat novca biti izvršen.

Nakon desetak minuta ista službena osoba kluba Gorica se vratila i rekla nam kako nam klub ne može refundirati sredstva, te da se obratimo tvrtki Dekod koja nam je prodala ulaznice.

Eto pa se ovim putem obraćam tvrtki Dekod i tražim povrat novca prema priloženom računu plus troškove provizije za kupljene ulaznice. Iskreno se nadam da će mi sredstva biti refundirana bez ikakvih komplikacija.

U slučaju da bi mi se pravile ikakve komplikacije oko povrata sredstava, prvi korak je podizanje kaznene prijave zbog prijevare, odnosno prodaje roba ili usluga koje kupac nije dobio, odnosno nije mogao konzumirati. Molim lijepo, klub Gorica je prepustila tvrtki Dekod prodaju karata koju je nesmetano mogao kupiti i platiti bilo tko, bez obzira na svoju adresu prebivališta. Ako klub Gorica nije želio na stadion primiti osobe s prebivalištem južnije od karlovačke županije, onda je to trebalo biti jasno vidljivo naznačeno kao obavijest kada se otvori stranica za prodaju ulaznica za ovu utakmicu, a to nije bilo naznačeno. Ne želim ulaziti u odnose između kluba Gorica i tvrtke Dekod, oko nadleštva i krivnje za ovo štro se kupcima dogodilo, več samo tražim povrat sredstava po priloženom računu od tvrtke Dekod, jer mi je tako iz kluba Gorica naloženo.'




Vaša reakcija na temu