Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Twitter / Katie Guenther KONTROVERZNA PORUKA Na vozilu lažnog pogrebnog poduzeća piše 'Nemoj se cijepiti'

KONTROVERZNA PORUKA Na vozilu lažnog pogrebnog poduzeća piše 'Nemoj se cijepiti'

Dobra marketinška strategija?

U okrugu Macklenburg u Sjevernoj Karolini postotak stanovnika cijepljenih protiv bolesti COVID-19 ispod je nacionalnog prosjeka, na 51,1 %, izvještava CDC, prenosi RTLProšloga tjedna, korisnica Twittera uočila je ondje vozilo koje kruži oko stadiona, s velikim natpisom 'Nemoj se cijepiti'. Ispostavilo se da se radi o poruci pogrebnog poduzeća Wilmore.

Katie Guenther objavila je sliku vozila uz opis: 'Znate da volim dobre marketinške strategije, a ovo je jedna od takvih.' No, neki korisnici Twittera nisu to smatrali osobito duhovitim. 

- 670 000 ljudi ovo ne smatra smiješnim - napisao je jedan od korisnika te uz to objavio video dizanja 670.000 bijelih zastava u Washingtonu, aludirajući na broj žrtava koronavirusa.

Kada se otvori web stranica poduzeća, poruka s kamiona se nastavlja: 'Cijepite se odmah, ako ne, vidimo se uskoro.'

Nakon odlaska na spomenutu web stranicu, posjetitelji otkriju da pogrebno poduzeće zapravo i ne postoji. Naime, klikom na riječi 'Cijepite se odmah', posjetitelje se preusmjerava na stranicu o cijepljenju, tvrtke StarMed Healthcare, centra za hitnu skrb u Charlotteu.

Boone Oakley, oglasna agencija iz Charlottea, došla je na ideju za kampanju kako bi potaknuli ljude na cijepljenje.

- Gotovo svi zaposlenici Boone Oakleya cijepljeni su u StarMedu - za Newsweek objašnjava David Oakley, predsjednik agencije. 

Navodi kako su on i njegov tim saznali za centre hitne njege baš preko ove šaljive Twitter objave. 

- Većina je kampanja koja potiče cijepljenje izravna. Mi smo htjeli prići kampanji iz druge perspektive - govori.

Nakon što su osmislili ideju, kupili su mobilni reklamni pano od tvrtke Crenshaw Visions u Južnoj Karolini. Iako su bili skeptični oko cijele kampanje, Oakley kaže da se, ako se bar jedna osoba cijepi zbog natpisa na kamionu, kampanja smatra uspješnom.

Vaša reakcija na temu