Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Philippe Delavie from Pixabay Pad interneta pogodio i britanske banke: 'Ovo je zabrinjavajuće'

Pad interneta pogodio i britanske banke: 'Ovo je zabrinjavajuće'

Korisnici na društvenim mrežama prijavljuju da im kartice bivaju odbijene

Britanska banka Lloyds potvrdila je da je prekid rada njezinih digitalnih servisa, kao i servisa njezinih podružnica Halifax i Bank of Scotland, izravno povezan s današnjim problemima Amazon Web Servicesa (AWS).

'Možda ste vidjeli izvještaje o problemima s AWS-om koji danas utječu na brojne web stranice i aplikacije u Ujedinjenom Kraljevstvu', objavljeno je na službenom profilu banke na platformi X.

'Znamo da to trenutno utječe i na neke naše usluge. Žao nam je zbog toga. Molimo vas za strpljenje dok istražujemo uzrok problema', dodali su. 

Problemi su izazvali nezadovoljstvo korisnika, a među kritičarima se našao i profesor informatike sa Sveučilišta u Bathu James Davenport, koji je rekao da je 'zabrinjavajuće vidjeti britanske banke pogođene' i dodao da bi banke trebale ograničiti korištenje cloud usluga na Ujedinjeno Kraljevstvo ili Europu, umjesto da se oslanjaju na infrastrukturu koja radi iz SAD-a, piše Index .

Korisnici na društvenim mrežama prijavljuju da im kartice bivaju odbijene, no BBC te navode nije mogao neovisno potvrditi.

Iz Lloydsa su naveli da su u kontaktu s medijima i da će uskoro objaviti dodatne informacije.

Vaša reakcija na temu