Čarobni krajolici Segeta Donjeg i Gornjeg, Vranjice, Bristvice, Prapatnice i Ljubitovice savršena su kulisa nove pomotivne kampanje Turističke zajednice općine Seget.
Ovaj prekrasan kraj, autentična dalmatinska ribarska oaza, bogata kulturnim i arheološkim naslijeđem, tajnovitim crkvicama, autohtonim konobama, s jednom od najljepših 'lungo mare' šetnica koja vodi do srca starog ribarskog Segeta, za potrebe snimanja promotivne kampanje postali su atraktivni 'photo pointovi'.
Kampanja je snimljena radi potrebe izrade novih promotivnih materijala Turističke zajednice općine Seget, namijenjena je promociji turizma na domaćem tržištu i stranom, a svrha joj je potaknuti domaće i strane putnike na otkrivanje i istraživanje skrivenih mjesta, manje poznatih lokacija i ljepota Segeta i okolice.
Kampanja promovira Segetske atrakcije, te stavlja naglasak na boravak u prirodi, outdoor aktivnosti kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu Segeta.
Idilični Seget već godinama osvaja nenarušenim imageom autentičnog dalmatinskog mjesta, sjajnim smještajem i očaravajućim plažama optočenim morem iznimne bistrine. No, i posjet njegovom ruralnom dijelu krije doživljaje vrijedne istraživanja i mogućnosti bavljenja sportovima na otvorenom.
Ova atraktivna destinacija je vrlo dobro poznata gastro oaza Srednje Dalmacije. Za okrepu duha i tijela, gastro ponuda Segeta je uistinu omamljujuća, a segetski domaćini nadaleko su poznati kao gostoljubivi i velikodušni.
Glavni akteri kampanje su mladi akademski glumci Danica Katunarić i Mate Tavrić, koji za potrebe snimanja zaljubljeni par koji otkriva ljepote destinacije.
'Želja nam je bila motivirati turiste ali i domaće goste da posjete fantastične autentične lokacije unutar naše općine koje osim što skrivaju zanimljive običaje, povijesne trenutke i inspirativne ljude, pružaju i jedinstvenu emociju koju posjetitelji mogu doživjeti prilikom boravka u Segetu', kazala je direktorica Turističke zajednice općine Seget, Adrijana Miloš.
Materijali snimljeni u kampanji koristiti će se za izradu turističke brošure, te promotivne aktivnosti koje će se provoditi kroz offline i online kanale, oglašavanje na društvenim mrežama, print oglase, YouTube i slično.