Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Adriagate predstavio 'full property management' u Splitu

Adriagate predstavio 'full property management' u Splitu

Usluga je namijenjena iznajmljivačima koji svoje objekte imaju u centru Splita i nemaju vremena, znanja, volje ili mogućnosti da dočekuju goste i brinu o samom objektu

Iznajmljivači u centru Splita sada mogu odahnuti i prepustiti kompletnu uslugu, pa i dočekivanje gostiju Adriagateu, koji od ove godine započinje s novom uslugom - potpunog održavanja i upravljanja objektom.

Već preko 20 godina Adriagate brine o kvalitetnom oglašavanju brojnih smještajnih jedinica diljem Jadrana, a maksimalnu popunjenost smještajnih jedinica omogućava im suradnja sa svjetskim turističkim portalima i turoperatorima, manjim i srednjim turističkim agencijama na važnim europskim tržištima. Kako bi se kvaliteta usluge prema gostima, ali i prema iznajmljivačima konstantno podizala, Adriagate je ove godine ostvario i svoju dugogodišnju ideju - 'full property management' u centru Splita.

Kome je namijenjena ova usluga?

Split polako, ali sigurno postaje destinacija koju gosti biraju tijekom čitave godine, a ne samo u sezoni i time posao iznajmljivanja polako postaje i cjelogodišnji posao kojim se treba intenzivno baviti gotovo svaki dan. Usluga je stoga namijenjena iznajmljivačima koji svoje objekte imaju u centru Splita i nemaju vremena, znanja, volje ili mogućnosti da dočekuju goste i brinu o samom objektu.

Adriagate je ponudio rješenje: oglašavanje na preko 1500 portala i agencija, komunikacija s gostom, briga o rezervacijama, dočekivanje gosta i prijava u eVisitor, briga o objektu te čišćenje objekata. 

- S obzirom na izvrsne turističke rezultate u Hrvatskoj, Splitu i u Adriagateu, došlo je vrijeme, ali i potreba da našim iznajmljivačima pomognemo na način da im pružimo kompletnu uslugu: oglašavanje, brigu o rezervacijama, ali i dočekivanje gostiju te pomoć pri održavanju objekata, a pritom mislim i na pranje posteljine i na čišćenje - poručio je direktor Adriagatea Mate Balić.

Kako usluga funkcionira?

Organizacija i profesionalnost prema gostu i iznajmljivaču ono je što Adriagate nudi u svim aspektima suradnje. Usluga funkcionira na način da iznajmljivač ne mora brinuti o gostima (ni o dočekivanju, ispraćanju gostiju te prijavi u eVisitor), ni o pripremi objekata (ni čišćenju ni posteljini), ni o rezervacijama (ni o računima ni plaćanju PDV-a).

- Svi su iznajmljivači dobrodošli i rado ćemo odgovoriti na sva njihova pitanja, a kontaktirati nas mogu za više informacija na broj 091 430 7810 - zaključio je direktor Mate Balić.

Vaša reakcija na temu