Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Američki turisti preferiraju premium usluge i spremni su ih platiti

Američki turisti preferiraju premium usluge i spremni su ih platiti

Prvi nastup platforme Stories na prestižnom turističkom sajmu ILTM North America

Platforma Hrvatske gospodarske komore za promociju premium turizma - Stories predstavila se prvi put na prestižnom sajmu luksuznog turizma ILTM (International Luxury Travel Market) North America. Nastupila je u sklopu izložbenog prostora Hrvatske turističke zajednice na sajmu koji je trajao od 23. do 26. rujna na Bahamima. Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju na međunarodnoj karti premium i održivog turizma.

'ILTM je sajam koji okuplja najprestižnije turističke brendove i putničke agente tržišta visoke kupovne moći. Sudjelovanjem na ovom izdanju sajma Hrvatska i Stories žele se nametnuti na američkom tržištu premium i luksuznih putovanja, gdje već nekoliko godina raste potražnja za premium uslugama. Američka ekonomija trenutno je puno snažnija sa stabilnijim izgledima od nekih europskih zemalja. Zato je ILTM pravo mjesto za predstavljanje hrvatske premium ponude,  ekskluzivnih iskustava koja nadilaze klasični turizam 'sunca i mora', poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK.

Na sajmu kao članica platforme sudjeluje i agencija za premium putovanja Permansio Deluxe Getaways. Direktor Željko Pavletić predstavlja premium ponudu dubrovačkog područja buyerima s tržišta Sjeverne Amerike.

'Za nas je ovo jedan od najvažnijih sajmova o turizmu na svijetu jer upravo na dubrovačko područje dolazi veliki broj turista iz SAD-a. Čak više od 50 posto gostiju u hotelima s 5 zvjezdica u Dubrovniku dolaze baš iz SAD-a. Na ILTM-u nastupamo s kolegama da zajednički pokažemo koliko zapravo Hrvatska ima pružatelja vrhunskih usluga, mnogi od nas smo učlanjenjem u Stories ove godine dobili jedan vjetar u leđa', kaže Pavletić.

Vaša reakcija na temu