Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay Ceh prijevoznika pružio podršku gradonačelnicima Splita i Dubrovnika u inicijativama za zakonsku regulaciju taksi prijevoza

Ceh prijevoznika pružio podršku gradonačelnicima Splita i Dubrovnika u inicijativama za zakonsku regulaciju taksi prijevoza

Naglasili i važnost reguliranja statusa digitalnih platformi

Ceh prijevoznika pri Obrtničkoj komori Splitsko-dalmatinske županije izrazio je potporu gradonačelniku Splita Tomislavu Šuti i gradonačelniku Dubrovnika Mati Frankoviću u njihovim inicijativama za zakonsku regulaciju taksi prijevoza u Republici Hrvatskoj. 

'Kao strukovna organizacija koja okuplja najveći broj profesionalnih prijevoznika, podržavamo sve napore usmjerene ka uvođenju reda i poštivanju zakona u djelatnosti cestovnog prijevoza.

Pozdravljamo prijedloge izmjene Zakona kojima će se tražiti da jedna licenca vrijedi isključivo za jednu tvrtku i za jedno vozilo, umjesto da, kao što je to danas slučaj, može vrijediti za više stotina vozila. Također, dajemo punu potporu prijedlogu uvođenja posebnih registracijskih pločica s oznakom 'TX' za sva taksi vozila. Smatramo da će takvo rješenje donijeti bolju kontrolu nad tržištem, povećati sigurnost korisnika te osigurati ravnopravne uvjete za sve legalne prijevoznike.

Uvođenje zone posebnog prometnog režima u povijesnoj jezgri Dubrovnika jasno je pokazalo razmjere nereguliranog taksi tržišta. Iako u Splitu takav režim još nije uveden, pozdravljamo najavu gradonačelnika Šute da će se isti razmatrati u užem centru grada, osobito u zoni oko Dioklecijanove palače, uključujući Zagrebačku, Sinjsku i Livanjsku ulicu, gdje postoje prostorni preduvjeti za njegovu provedbu. Podsjećamo i da su ovu temu prije nekoliko godina prvi u Hrvatskoj pokrenuli upravo gradovi Split i Dubrovnik suradnjom tadašnjeg gradonačelnika Splita Andre Krstulovića Opare i dubrovačkog gradonačelnika Mate Frankovića.

Na kraju, želimo ponovno naglasiti važnost reguliranja statusa digitalnih platformi koje djeluju u sektoru taksi prijevoza. Neprihvatljivo je da brojne platforme i dalje posluju bez poslovnog nastana u Republici Hrvatskoj, putem tvrtki registriranih za djelatnosti koje nemaju veze s prijevozom. Time se izbjegavaju zakonske i porezne obveze, narušava tržišna ravnoteža i stvara nesigurno okruženje za korisnike i profesionalne vozače. Smatramo kako je nužno da se Hrvatska ugleda na primjere dobrih praksi iz Europske unije, gdje su ovakve platforme jasno obvezane na registraciju, poreznu odgovornost i pridržavanje lokalnih zakona', stoji u priopćenju koje potpisuje Milivoj Topić, predsjednik Ceha prijevoznika Splitsko-dalmatinske županije.

Vaša reakcija na temu