Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
DIGITALIZIRANI GRAD Pogledajte kako je izgledao renesansni Dubrovnik

DIGITALIZIRANI GRAD Pogledajte kako je izgledao renesansni Dubrovnik

Dubrovnik Anno 1667. turistički je proizvod u kojem korisnik ima jedinstvenu priliku vratiti se u prošlost

Renesansni Dubrovnik konačno je nakon dvije godine mukotrpnog rada digitaliziran! U suradnji sa Stipanom Ujdurom iz Opuzena, autorom mnogih 3D modela hrvatskih gradova, MediaUp donosi zanimljiv i jedan drugačiji način istraživanja povijesti koji je od sada svima dostupan preko pametnih telefona u obliku interaktivne mobilne aplikacije. 

Dubrovnik Anno 1667. turistički je proizvod u kojem korisnik ima jedinstvenu priliku vratiti se u prošlost i doživjeti Dubrovnik iz jedne drugačije perspektive i upoznati se s povijesnim informacijama uz virtualno iskustvo. 

Aplikacija je dostupna u Google Play dućanu u nekoliko inačica, prilagođena potrebi korisnika i cjenovno fleksibilna: Dubrovnik Anno 1667 Virtualni prozorDubrovnik Anno 1667 VR Google Cardboard Edition i Dubrovnik Anno 1667 Deluxe - Virtual Window + VR.

- Ovom edukativnom aplikacijom korisnik ima mogućnost otići do davne 1667. godine i otkriti kako je Dubrovačka Republika izgledala i funkcionirala prije razornog potresa. Uz pomoć virtualnog prozora na licu mjesta kao dodatak turi i razgledavanju ili pak iz udobnosti doma proširite svoje znanje i zavirite u bogatu dubrovačku prošlost. Virtualno iskustvo budućnost je turizma i prezentacije povijesti te kulturne baštine uz koju korisnik može vidjeti nešto što danas u stvarnom svijetu ne postoji, ali na interaktivan način ‘otići’ u svijet prošlosti. Iako su virtualne ture u samim začecima u Hrvatskoj, primjeri iz cijelog svijeta govore kako je upravo to budućnost i ponuda koju treba razvijati. Uz Dubrovnik 1667. tu su i Dioklecijanova palača u Splitu, antička Narona, antički Zadar, Pula i drugi. MediaUp će omogućiti različite načine distribucije i franšiziranja koje bi trebale biti dostupne putem turističkih i putničkih agencija , ali i samim korisnicima preko online dućana. Pozivamo sve zainteresirane da nam se jave kako bi na vrijeme mogli započeti suradnju - rekao je Frane Bilić, osnivač MediaUpa.

U produkciji je franšiza 'Virtualnih prozora' za više gradova, a trenutačno se radi na Zadru kao Jaderu koji bi trebao izaći na tržište do kraja travnja 2021. Također rade i na nekim drugim vrstama turističkih proizvoda ...

- U potrazi smo za turističkim agencijama, touroperatorima, prijevoznicima, institucijama i ostalim koji bi htjeli našu aplikaciju uvrstiti u svoju ponudu i otvoreni smo za nove suradnje – dodao je.

MediaUp je dalmatinski start-up za inovativne audiovizualne tehnologije i produkciju. Razvijaju video igre za VR i mobilne uređaje. 

- Dalmacija ima potencijal kao savršena regija za razvoj kreativne industrije pogotovo 'gaming' koja uz glazbenu i filmsku, ide pod ruku i IT sektoru, ali i turističkim djelatnostima te zauzima sve više BDP-a u državnim, ali i svjetskim ekonomijama. Dalmacija definitivno ima potencijal za razvoj takve industrije - zaključio je Bilić.

Vaša reakcija na temu