Renesansni Dubrovnik konačno je nakon dvije godine mukotrpnog rada digitaliziran! U suradnji sa Stipanom Ujdurom iz Opuzena, autorom mnogih 3D modela hrvatskih gradova, MediaUp donosi zanimljiv i jedan drugačiji način istraživanja povijesti koji je od sada svima dostupan preko pametnih telefona u obliku interaktivne mobilne aplikacije.
Dubrovnik Anno 1667. turistički je proizvod u kojem korisnik ima jedinstvenu priliku vratiti se u prošlost i doživjeti Dubrovnik iz jedne drugačije perspektive i upoznati se s povijesnim informacijama uz virtualno iskustvo.
Aplikacija je dostupna u Google Play dućanu u nekoliko inačica, prilagođena potrebi korisnika i cjenovno fleksibilna: Dubrovnik Anno 1667 Virtualni prozor, Dubrovnik Anno 1667 VR Google Cardboard Edition i Dubrovnik Anno 1667 Deluxe - Virtual Window + VR.
- Ovom edukativnom aplikacijom korisnik ima mogućnost otići do davne 1667. godine i otkriti kako je Dubrovačka Republika izgledala i funkcionirala prije razornog potresa. Uz pomoć virtualnog prozora na licu mjesta kao dodatak turi i razgledavanju ili pak iz udobnosti doma proširite svoje znanje i zavirite u bogatu dubrovačku prošlost. Virtualno iskustvo budućnost je turizma i prezentacije povijesti te kulturne baštine uz koju korisnik može vidjeti nešto što danas u stvarnom svijetu ne postoji, ali na interaktivan način ‘otići’ u svijet prošlosti. Iako su virtualne ture u samim začecima u Hrvatskoj, primjeri iz cijelog svijeta govore kako je upravo to budućnost i ponuda koju treba razvijati. Uz Dubrovnik 1667. tu su i Dioklecijanova palača u Splitu, antička Narona, antički Zadar, Pula i drugi. MediaUp će omogućiti različite načine distribucije i franšiziranja koje bi trebale biti dostupne putem turističkih i putničkih agencija , ali i samim korisnicima preko online dućana. Pozivamo sve zainteresirane da nam se jave kako bi na vrijeme mogli započeti suradnju - rekao je Frane Bilić, osnivač MediaUpa.
U produkciji je franšiza 'Virtualnih prozora' za više gradova, a trenutačno se radi na Zadru kao Jaderu koji bi trebao izaći na tržište do kraja travnja 2021. Također rade i na nekim drugim vrstama turističkih proizvoda ...
- U potrazi smo za turističkim agencijama, touroperatorima, prijevoznicima, institucijama i ostalim koji bi htjeli našu aplikaciju uvrstiti u svoju ponudu i otvoreni smo za nove suradnje – dodao je.
MediaUp je dalmatinski start-up za inovativne audiovizualne tehnologije i produkciju. Razvijaju video igre za VR i mobilne uređaje.
- Dalmacija ima potencijal kao savršena regija za razvoj kreativne industrije pogotovo 'gaming' koja uz glazbenu i filmsku, ide pod ruku i IT sektoru, ali i turističkim djelatnostima te zauzima sve više BDP-a u državnim, ali i svjetskim ekonomijama. Dalmacija definitivno ima potencijal za razvoj takve industrije - zaključio je Bilić.