Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Direktor HTZ-a o padu broja dolazaka u svibnju: 'Nadam se da su ugostitelji naučili lekcije'

Direktor HTZ-a o padu broja dolazaka u svibnju: 'Nadam se da su ugostitelji naučili lekcije'

'Nema mjesta panici'

Nema mjesta alarmantnim i paničnim natpisima u nekim medijima koji stvaraju štetu za našu zemlju na inozemnim tržištima, poručio je u središnjem Dnevniku HRT-a direktor HTZ-a Kristjan Staničić, komentirajući podatke o padu broja dolazaka u svibnju.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, komentirao je najnovije podatke o broju dolazaka.

- Ove godine rastu kapaciteti, ali puno manjim kapacitetom nego prijašnjih godina. Ove godine je to na razini osam tisuća novih kreveta. Sve one mjere koje je donijela Vlada, daju rezultate i vjerujem da ćemo u budućnosti pronaći ravnotežu između rasta i održivosti, koja je jedan od strateških ciljeva, rekao je.

- Nama turistička godina traje 12 mjeseci. U prvom prolaznom vremenu nakon Uskrsa imali smo dobre rezultate, ali naglasili smo da će svibanj biti nešto lošiji. Isto tako, najavili smo da ćemo imati sjajan lipanj. Vjerujem da ćemo akumulirati dodatan broj turističkog prometa do kraja lipnja te na pozitivnom valu ući u srpanj i kolovoz, ustvrdio je.

Kako je naglasio, rezultati će se zbrajati 31. prosinca, a vjeruje kako će biti uspješni.

- Nema mjesta alarmantnim i paničnim natpisima u nekim medijima koji stvaraju štetu za našu zemlju na inozemnim tržištima, zaključio je.

'Nadam se da su ugostitelji naučili lekcije'

Govoreći o konkurentnosti, istaknuo je kako su nada da su ugostitelji 'naučili lekcije' iz prijašnjih sezona te da nisu dizali cijene.

- Cijelo vrijeme apeliramo na mudrost i razboritost kada govorimo o cijenama. Cijena mora pratiti kvalitetu i obrnuto. Nadam se da su svi naši turistički djelatnici naučili lekcije iz prošle godine i da ćemo ove godine biti konkurentni po cijenama, rekao je.

Zasad, ustvrdio je, 'jesmo konkurentni, ali treba raditi na cjenovnoj politici na tjednoj bazi'.

- Svjedoci smo i prošle i ove godine, jednog novog investicijskog vala u hotelske kapacitete diljem Hrvatske gdje ćemo sigurno unaprijediti ponudu za turiste koji vole posjećivati Hrvatsku. Puno se kroz potporu Vlade i europskih fondova ulaže, posebno u kontinentalnu Hrvatsku. Cilj je da budemo cjelogodišnja destinacija i da imamo visoku razinu kvalitete ponude. Naši podaci pokazuju da najviše kategorije smještaja postižu najbolju popunjenost i najbolje financijske rezultate, kazao je.

Vaša reakcija na temu