U organizaciji Turističke zajednice grada Splita održana je edukacija za splitske turističke djelatnike na temu 'Odnosi s javnošću i digitalni marketing u turizmu'. Na praktičnim i zanimljivim primjerima predstavnici splitskih hotela i agencija imali su priliku učiti od Petra Tante i Gordana Turkovića, komunikacijskih savjetnika s višegodišnjim iskustvom u strateškom savjetovanju, kriznom komuniciranju i marketingu.
Koje su tehnike i alati komunikacije s javnošću, kako napisati priopćenje, kako organski doprijeti do publike, na koji način i u koje vrijeme se oglašavati na društvenim mrežama, pravila ponašanja na pojedinim društvenim mrežama, kako analizirati uspješnost promotivnih aktivnosti, samo su dio tema koje su predavači na zanimljiv i kreativan način prenijeli turističkim djelatnicima čijeg interesa nije nedostajalo.
Održana edukacija dio je ciklusa edukacija Turističke zajednice grada Splita i uspješan primjer cjeloživotnog učenja i praćenja trendova važnih za ciljanu promociju i podizanje kvalitete usluge.