Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
EDUKACIJOM DO BOLJE KVALITETE Turistički djelatnici Splita učili na primjerima uspješne komunikacije s javnošću

EDUKACIJOM DO BOLJE KVALITETE Turistički djelatnici Splita učili na primjerima uspješne komunikacije s javnošću

Tema je bila 'Odnosi s javnošću i digitalni marketing'

U organizaciji Turističke zajednice grada Splita održana je edukacija za splitske turističke djelatnike na temu 'Odnosi s javnošću i digitalni marketing u turizmu'.  Na praktičnim i zanimljivim primjerima predstavnici splitskih hotela i agencija imali su priliku učiti od Petra Tante i Gordana Turkovića, komunikacijskih savjetnika s višegodišnjim iskustvom u strateškom savjetovanju, kriznom komuniciranju i marketingu.

Koje su tehnike i alati komunikacije s javnošću, kako napisati priopćenje, kako organski doprijeti do publike, na koji način i u koje vrijeme se oglašavati na društvenim mrežama, pravila ponašanja na pojedinim društvenim mrežama, kako analizirati uspješnost promotivnih aktivnosti, samo su dio tema koje su predavači na zanimljiv i kreativan način prenijeli turističkim djelatnicima čijeg interesa nije nedostajalo. 

Održana edukacija dio je ciklusa edukacija Turističke zajednice grada Splita i uspješan primjer cjeloživotnog učenja i praćenja trendova važnih za ciljanu promociju i podizanje kvalitete usluge. 

Vaša reakcija na temu