Foto: Veljko Martinović FERRAGOSTO U Hrvatskoj dnevno boravi više od 66 tisuća Talijana

FERRAGOSTO U Hrvatskoj dnevno boravi više od 66 tisuća Talijana

Preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku

Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 579 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1,3 posto u dolascima i 2,4 posto u noćenjima. Pozitivni rezultati ostvareni su i u srpnju tijekom kojeg su talijanski turisti ostvarili 209 tisuća dolazaka i 1,1 milijun noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od 1,5 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglašava kako su navedeni rezultati odlični pokazatelji za Ferragosto, razdoblje kada u hrvatskim destinacijama boravi najveći broj talijanskih turista. 

- Glavnina turističkog prometa s tržišta Italije tek slijedi što potvrđuju i najave za kolovoz i prvu polovinu rujna od strane ključnih partnera, turoperatora i agencija. Rezultat je to kontinuirane i proaktivne promotivne strategije koja uključuje brojne marketinške i PR kampanje, ali i odličnu suradnju s talijanskim partnerima - izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik daljnjeg rasta turističkog prometa s ovog tržišta.   

Talijani na putovanja najčešće idu automobilom i to gotovo 60 posto, potom avionom, njih 20 posto te slijede putovanja vlakom, busom i brodom. Vezano za rezervaciju putovanja, oko 56 posto Talijana svoja putovanja rezervira izravno, 37 posto uopće ne rezervira, dok oko 7 posto njih svoja putovanja rezervira preko agencije. Od smještaja u Hrvatskoj preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku, a u posezoni posebice zdravstveni turizam.

- Na tržištu Italije odradili smo ključne promidžbene aktivnosti što je vidljivo po postignutim rezultatima, ali i po brojnim pozitivnim objavama koje svakako pridonose kreiranju pozitivnog imidža i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom važnom tržištu. Tradicionalno Talijani najviše putuju u kolovozu, a omiljene inozemne destinacije su im Grčka, Španjolska i Hrvatska gdje najčešće putuju u Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio naše zemlje, posebno Zagreb - naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(49402, "");
Pregledaj komentare