Hrvatskom turizmu dvije prestižne nagrade sa sajma ITB China u Šangaju

Hrvatskom turizmu dvije prestižne nagrade sa sajma ITB China u Šangaju

Prvo veliko kinesko predstavljanje Rijeke Europske prijestolnice kulture

Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 23 europskih subjekata, među kojima i EPK Rijeka 2020. te TZ grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo s predstavnicima kineskog turističkog sektora i koji je preuzeo nagrade za hrvatski turizam. 

- Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine - rekao je Staničić.

Hrvatskom turizmu dvije prestižne nagrade – nagrada za doživljaj filmske ture 'Igre prijestolja' u Dubrovniku te za suradnju sa Slovenskom turističkom organizacijom

U sklopu sajma održana je svečana dodjela nagrada 'IT’S MY WORLD Travel Awards 2019.', a Hrvatska je osvojila nagradu u kategoriji 'Amazing Travel Experiences of the Year' i to za doživljaj filmske ture 'Igre prijestolja' u Dubrovniku. Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta. 

Predstavništvo HTZ-a u Šangaju sudjelovalo je i na ETOA radionici održanoj uoči ITB-a na kojoj se direktorica Predstavništva Franka Gulin susrela s preko 25 turoperatora i kineskih medija. 

- Dojmovi s radionice su sjajni, bili smo definitivno među najtraženijim turističkim destinacijama radionice, a svi se zanimaju za duže ture i produljenje broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da su nas ključni kineski kreatori javnog mnijenja odabrali za nagradu Best Travel Experience dovoljno govori o značaju Hrvatske kao jednog od najbrže rastućih tržišta za kineske turiste. Ta nas nagrada veseli jer ukazuje i da Hrvatska postaje popularno odredište i za kineske turiste mlađe populacije što je svakako odmak od klasičnog tipa turista koji nas posjećuje i u skladu je s našom strategijom usmjerenom prema ovom tržištu - naglasila je Gulin.

U sklopu sajma ITB China održana je i svečana dodjela nagrada 'CTW Chinese Welcome Award', koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija COTRI - China Outbound Tourism Research Institute. Hrvatska turistička zajednicasa Slovenskom turističkom organizacijom osvojila je prestižnu CTW nagradu za projekt 'Experience Croatia, Feel Slovenia' u kategoriji 'Internet & Media'. Nagrade se dodjeljuju po 16. put u ukupno pet kategorija: inovacije proizvoda, internet/mediji, kvaliteta usluge, marketing, ukupna izvedba. COTRI  će  promovirati pobjednike putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža, a ove je godine zaprimljen rekordan broj kandidatura, odnosno njih 67. COTRI je jedan od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete vezano za kinesko tržište odlaznog turizma. 

Hrvatska se delegacija susrela i s predstavnicima kineske platforme Mafengwo, koja predstavlja kombinaciju Facebooka i Trip Advisora te s predstavnicima agencije Travel Link, jedne od najboljih agencija koje se bave marketingom u turizmu. O mogućnostima suradnje razgovaralo se i s predstavnicima agencije Tongchengom, treće po veličini online agencije u Kini, ali i s predstavnicima media buying agencije Hy Link, prve kineske neovisne agencije koja među svojim brojnim klijentima ima i turistički brand SAD-a. 

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare
14