Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović IZVRSNE BROJKE U LISTOPADU Oko 90 tisuća turista trenutno boravi u Hrvatskoj

IZVRSNE BROJKE U LISTOPADU Oko 90 tisuća turista trenutno boravi u Hrvatskoj

Po popunjenosti prednjači hotelski smještaj

U Hrvatskoj se odmara oko 90 tisuća turista, od kojih je stranaca čak 70 tisuća. Najviše ih je iz Njemačke, Slovenije, Austrije i Britanije.

Istra s 22 tisuće gostiju drži prvo mjesto, slijede Dalmacija i Kvarner. U cijelom lanjskom listopadu bilo je samo 185 tisuća dolazaka, tako da je ovogodišnji nastavak odlične sezone, koja je u pojedinim razdobljima premašila i rekordnu 2019.

Posljednjih dana turističke planove kvarilo je loše vrijeme, no sa suncem se vraćaju i gosti. U Opatiji ih je danas oko tri tisuće.

- 2019. smo u listopadu na današnji dan imali nešto više od 100 tisuća turista, znači vrlo smo blizu 2019., dakle puno više od 2020. Međutim, ono što je važno naglasiti jest da smo na 77% turističkog rezultata, dakle broj noćenja na cijelu 2019. godinu, i nastavljamo s pozitivnim trendovima i brojke pokazuju da je Hrvatska i ove godine pobjednik Mediterana, dakle najsigurnija zemlja turističke destinacije na Mediteranu - objasnio je za RTL Kristjan Stančić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Rekao je i kako po popunjenosti prednjači hotelski smještaj, no kako veseli podatak da izvjesni broj gostiju boravi i u privatnom smještaju, pogotovo onim kućama za odmor koje su na visokoj razini kvalitete.

- Ono što je nama namjera je da i u listopadu kroz različite promotivne aktivnosti potičemo turiste da dolaze i u Hrvatsku i otkrivaju nove ljepote Lijepe Naše - kazao je Stančić.

Naveo je i da Hrvatska turistička zajednica nastavlja s promotivnim aktivnostima te da imaju dvije kampanje aktivne na stranim tržištima. Fokusirani su i na hrvatsko tržište gdje također imaju dvije aktivne kampanj - 'Mjesec hrvatskog turizma' i 'Doživi domaće, otkrij ruralnu Hrvatsku'.

Istaknuo je kako Hrvatska obiluje turističkom ponudom i da svatko može naći nešto za sebe, od smještaja, gastronomije, enologije te  raznih događaja, od berbe mandarina na Neretvi do slavonskih destinacija koje također imaju aktivnu ponudu.

- Mislim da i ove promotivne aktivnosti i sva nastojanja Ministarstva turizma i sporta doprinose tome da se turizam na kopnu ipak povećava. Mi bilježimo i porast u mnogim destinacijama na kontinentalnom dijelu Hrvatske, a naravno da treba poticati i selektivne oblike turizma poput zdravstvenog turizma i svih ostalih koji mogu produžiti turističku sezonu i doprinijeti povećanju turističkog prometa na kontinentu. Ministarstvo turizma i sporta i ove je sezone izašlo u susret privatnim iznajmljivačima, smanjivši turističku pristojbu u paušalu za 50% i vjerujem da sve mjere vlade koje su ove godine donesene su doprinijele i tome da Hrvatska ove godine bude hit destinacija - zaključio je Stančić.

Vaša reakcija na temu