Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović JEDNA OD NAJINSPIRATIVNIJIH OSOBA U BRITANIJI Radionicu održao Patrick Delaney, oduševljen je Splitom

JEDNA OD NAJINSPIRATIVNIJIH OSOBA U BRITANIJI Radionicu održao Patrick Delaney, oduševljen je Splitom

Dalmacija za mene ima jako puno pozitivnih stvari; nevjerojatno lijepu prirodu, vrlo bogatu kulturu, fantastičnu hranu i vina - rekao je Irac

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Turistička zajednica grada Splita je u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija danas organizirala program edukacije za javni i privatni sektor na temu 'Razvoj, marketing i provedba destinacijskih proizvoda posebnih oblika turizma' uz izvođenje dvije radionice.

- Cilj interaktivne radionice 'Promocija i prodaja destinacije' je prezentirati i pojasniti kako pozicionirati i maksimizirati prednosti i atraktivnost destinacije kako bi se zadovoljile sve sofisticiranije potrebe različitih tržišnih segmenata i tipova kupaca. Tijekom interaktivne radionice sudionicima su prezentirani primjeri dobre, ali i loše prakse te pojašnjeno 'korak po korak' metoda marketinga i prodaje destinacije. Odnosno kako razviti uspješnu marketinšku i prodajnu strategiju te kako stvoriti dodatnu vrijednost za klijente promovirajući i prodajući destinaciju kao cjelinu kroz suradnju i partnerstvo različitih dionika u destinaciji - rekao je direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella, ističući kako je ovo jedna od najkvalitetnijih radionica koje su organizirali ove godine.

Stella je najavio i sutrašnju radionicu 'Site inspections, FAM Trips i nastupi na sajmovima', koja za cilj ima prezentirati aktualne trendove i izazove s kojima se susreću dionici turističke industrije, pojasniti pojam i značaj Site Inspections i potrebu njihovog preciznog planiranja i realizacije, a prezentirat će se i pojasniti pojam FAM Trips.

- Također će biti prezentirano stanje tržišta sajmova, novi trendovi i izazovi s kojima su suočeni dionici industrije bilo kao izlagači ili kao kupci. Pojasnit će se učinkovita praksa nastupa na sajmovima u svrhu jačanja komercijalnog potencijala. Kako odabrati sajmove koji najbolje odgovaraju poslovnom modelu te proračunu, što raditi prije, za vrijeme i nakon sajma, kako privući kupce na štand i voditi smislene razgovore s potencijalnim kupcima koji će za posljedicu imati novougovorene poslove - pojasnio je Stella te prokomentirao situaciju oko koronavirusa.

- Uskoro odlazim na sajam u Berlin, tamo su najavljene posebne mjere osiguranja i organizirani su posebni liječnički timovi. Situaciju pratimo, svjesni smo svih opasnosti, ali za sada ne znamo koliko će širenje i epidemija trajati. U ovom trenutku je rano govoriti hoće li koronavirus utjecati na turističku sezonu, ali je sigurno da već sad utječe na cijeli svijet. Nema otkazivanja rezervacija jer svi čekaju kako će se odviti situacija u narednom periodu.

Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita, kazala je kako naši iznimno kvalitetni turistički djelatnici osmišljavaju odlične turističke proizvode, ali je važno kako će ih pozicionirati i plasirati na tržište.

- Sve je puno lakše i produktivnije kada imamo iznimnu suradnju između turističkih zajednica i Grada Splita, a zajedničkim sredstvima možemo privući svjetski priznate predavače koji će omogućiti da naši djelatnici dobiju još bolja znanja kako bi odgovorili na najveće izazove koji su pred njima - poručila je Vukšić.

Danas je dvadesetak zainteresiranih sudjelovalo u radionici 'Promocija i prodaja destinacije' koju je održao Patrick Delaney, stručnjak s više od trideset godina iskustva u turističkoj industriji, marketingu, prodaji i konzaltingu te osmišljavanju i realizaciji edukacijskih programa za potrebe turističkog sektora brojnih zemalja.

- Mišljenja sam da ova županija idealna destinacija za jer ima sve vrijednosti: pejzaž, prekrasna iskustva, dobre hotele, hranu. To je ono što ljudi danas gledaju i što su spremi platiti. Naravno da nije sve u brojevima već u doživljaju posjetitelja i domaćina, to je praksa za uspješnu destinaciju. Destinacijom treba upravljati lokalno stanovništvo koje će biti najbolji domaćin posjetiteljima. Kombinacija njihovog suživota čini destinaciju uspješnom i uravnoteženom - rekao je Delaney, pa otkrio je li prvi put u posjetu Splitu.

- Ne, nisam prvi put u Splitu, što je dobar znak. Vratio sam se u Dalmaciju koja za mene ima jako puno pozitivnih stvari; nevjerojatno lijepu prirodu, vrlo bogatu kulturu, fantastičnu hranu i vina. A što je najvažnije, vrlo lako mogu pristupiti tim čarima. One nisu izvan grada, one su svugdje oko mene. U to se trebaju uvjeriti lokalni ljudi i prezentirati ih posjetiteljima na lako razumljiv način. Usluge i proizvodi trebaju biti lako prisutni, a djelatnici stalno trebaju težiti ka unapređenju usluge i vlastitih znanja. Uvijek ustrajte u tome da budete bolji u tome što radite - poručio je Delaney koji je dobitnik brojnih priznanja i nagrada vodećih sajmova kongresne industrije te jedini Irac koji je uvršten na listu Power 50 koju izdaje Conference & Incentive Travel (UK) - popis najinspirativnijih osoba u Velikoj Britaniji i Irskoj.

Vaša reakcija na temu