U hotelu Medena danas se održava konferencija za kamping turizam i obiteljski smještaj u organizaciji Turističke zajednice općine Seget, Općine i Magoo studio. Partner projekta je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije na čelu s direktorom Joškom Stellom koji je najavio velika očekivanja za kamping turizam i smještaj u domaćinstvu u 2022. godini.
- Naša turistička zajednica stalno organizira različite edukacije, tako smo napravili set od 15 edukacija za privatne iznajmljivače i pet za druge turističke djelatnike i subjekte u turizmu. Ova danas nastala je u inicijativi kolega iz Segeta što nas jako veseli, a mogu najaviti da ćemo poduprijeti sve edukacije koje se odvijaju u predsezoni. Stjecanjem novih znanja i vještina te ulaganjem u ljude možemo učiniti sezonu još uspješnijom - poručio je Stella koji je istaknuo posebnost naše županije po pitanju smještajnih jedinica.
- Najraznolikija županija smo po pitanju smještajnog kapaciteta, možemo se pohvaliti sa 180 tisuća kreveta u privatnom smještaju, 15.700 kreveta u kampovima i 35 tisuća kreveta u hotelima. Mogućnost izbora za goste je velika, a mi moramo sadržajem i dobrom promocijom destinacije napraviti sve kako bi se kapaciteti popunili. Vjerujem da upravo ovakve edukacije pomažu u stjecanju novih znanja i praćenju novih trendova na tržištu, o čemu nam danas govore stručni predavači. Kamping više nije što je nekada bio, riječ je o visokokvalitetnom proizvodu i cilj mi je kao direktoru turističke zajednice da u našoj županiji ima što više kvalitetnih kampova - zaključio je Stella, koji vjeruje kako je pred nama još jedna uspješna turistička sezona, uz nade da će se ratna zbivanja u Ukrajini smiriti.
Da je Seget popularna destinacija za kamp turizam i smještaj u domaćinstvu govori nam podatak o dva višestruko nagrađivana kamp objekta Seget i Belvedere, te visokokategorizirani objekti privatnog i hotelskog smještaja.
- Naš kamp je pozitivan primjer turističke prakse po pitanju razvoja, održivosti i kadrova. Prva dva mjeseca godine bilježili smo sjajan booking dok se nisu dogodile nestabilnosti na tržištu, ali velikih otkazivanja nema što nam daje nadu da će sezona biti uspješna. Ne možemo direktno na to utjecati, ali se svi nadamo da će rat u Ukrajini uskoro završiti - mišljenja je Marija Viljac, voditeljica prodaje u kampu Belvedere, koja ističe važnost ovakvih konferencija jer susreti turističkih dionika uvijek su dobrodošli za pronalaženje rješenja na zajedničke probleme koje ih muče.
- Naši gosti najčešće su obitelji i umirovljenici i to iz Njemačke i Nizozemske. Naša glavna komparativna prednost je 'sea view', kamp je građen specifično na kaskadama pa se iz većine smještajnih jedinica pogled pruža na prekrasan arhipelag. Uz to bi istaknula visoku uslugu sadržaja i ljudstvo na koje smo jako ponosni.
- Fuzija duge turističke tradicije i šarma malog dalmatinskog mjesta s izvrsnim obiteljskim smještajem i objektima smještaja u kampu, segetska je formula za uspjeh, i razlog zašto mu se ljubitelji boravka u prirodi te čitave obitelji vraćaju iz godine u godinu. Ljubazni segetski domaćini itekako znaju da je smještaj važan segment turističke ponude, i nešto što se kontinuirano usavršava i nadograđuje - poručila je Adrijana Miloš, direktorica TZ Seget, koja je uz Općinu Seget svjesna kako je educirani kadar ključ uspjeha u turizmu, te kontinuirano ulažu u edukaciju turističkih djelatnika na području Općine, zato je inicijativa za organizacijom ove radionice krenula baš iz ove male općine.
Konferenciju je započelo predavanje Domagoja Bebića na temu 'Mediji i popularne društvene kulture u službi promocije destinacije i objekta privatnog smještaja'.
- Medijske navike su se puno promijenile zadnjih deset godina, zapravo se neprestano mijenjaju. Sve to ima utjecaja na različita tržišta pa tako i na turizam. Ljudi koji nam dolaze imaju svoje medijske navike te svoje doživljaje i iskustva dijele s drugima putem društvenih mreža. Jedan od ključnih razloga zašto ljudi putuju jest da bi ta iskustva podijelili s drugima, čak je osobni doživljaj destinacije na drugom mjestu. Turist će na destinaciji prije fotografirati sebe da bi poslao drugome nego će stati i uživati u pogledu. Za takve se turiste trebamo pripremiti i omogućiti im da promoviraju našu destinaciju svojim prijateljima - poručio je Bebić te otkrio kako se trebaju pratiti popularne društvene platforme.
- Naši ljudi imaju dobre ideje, ali uvijek lagano kaskamo za svjetskim trendovima. Intencija mog predavanja je da to promijenimo i preuzmemo inicijativu - zaključio je.