Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Male tajne digitalnog marketinga: 'Hrvati čitaju privatne mailove na poslu, a Skandinavci samo vikendima'

Male tajne digitalnog marketinga: 'Hrvati čitaju privatne mailove na poslu, a Skandinavci samo vikendima'

Matea Brstilo je održala edukaciju 'Digitalna Google garaža', a Joška Stella nam je otkrio ima li otkazivanja rezervacija zbog koronavirusa

Hrvatski čitaju newslettere tijekom radnog tjedna odmah ujutro, a subotom i nedjeljom nikako. Skandinavci, pak, uopće ne čitaju takve mailove tijekom tjedna, nego samo vikendima. Naši ljudi na poslu uz kavu se zagrijavaju čitajući privatnu poštu, dok kod Skandinavaca to nije slučaj. Te stvari treba znati jer je bitno pogoditi vrijeme kada ćete poslati mail, ista je stvar i s kampanjama na društvenim mrežama - rekla je Matea Brstilo, predavačica digitalnog marketinga u Algebri, koja je u petak održala edukaciju 'Digitalna Google garaža' u splitskom hotelu Park.

Govorila je o važnosti web stranice i u današnje vrijeme lakog otvaranja stranica na društvenim mrežama, približila je okupljenima Googleove AdWords, My Business i Analytics, objasnila u kratkim crtama SEO optimizaciju...

- Jedino što je stalno u digitalnom marketingu su promjene. Možda nešto što smo slušali prije pola godine, danas ne vrijedi. Društvene mreže često mijenjaju svoje algoritme, pa pravila koja smo nedavno naučili za kreiranje dobre objave možda su sada bezvrijedna.

Edukacije i cjeloživotno učenje su rješenje...

- Vječito skrolamo po društvenim mrežama, ali to ne znači da smo digitalno pismeni i da se možemo uspješno baviti digitalnim marketingom. Tako i dolazimo do najčešće zamke; ljudi srljaju u digitalni marketing jer ga percipiraju kao jednostavnu stvar. Ako ne znate svoj cilj, kome se obraćate odnosno koja vam je ciljana skupina i ako ne prilagodite tome strategiju, to nažalost neće biti dobro - rekla je Brstilo.

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije je zaslužna za ovaj događaj.

- Iskorištavamo priliku da pripremimo što je više besplatnih edukacija za sve naše subjekte u turizmu, a posebno za privatne iznajmljivače - rekao nam je Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije.

Neizbježno je bilo pitanje o koronavirusu...

- Nema otkazivanja za samu sezonu, ali ima za ožujak i travanj. Ključno je što će se  dogoditi do Uskrsa, očekujemo da će pasti epidemija do početka svibnja i da će krenuti sezona svojim tijekom, ali vidjet ćemo. Medijski pritisak je velik, prošle godine je 65 tisuća ljudi umrlo od gripe, pa nitko nije radio paniku niti su se zatvarale granice i slične stvari, pitanje je koliko je ovo čemu danas svjedočimo opravdano - odgovorio nam je Stella.

Vaša reakcija na temu