Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović MINISTRICA TURIZMA: Sezona bi mogla biti bolja od lanjske

MINISTRICA TURIZMA: Sezona bi mogla biti bolja od lanjske

'Dobre vijesti stižu nam iz Njemačke, Poljske, Italije, Češke i Nizozemske'

Turistička sezona mogla bi biti bolja od lanjske, kazala je u razgovoru za subotnji Večernji list ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

'Dobre vijesti stižu nam iz Njemačke, Poljske, Italije, Češke i Nizozemske… što pokazuju da je Hrvatska visoko na listi prioriteta prilikom odabira destinacije za odmor', kazala je ministrica komentirajući prognoze da bi turistički promet u 2021. mogao dosegnuti oko 60 posto rekordne 2019.

I u zadnjem izvješću EK, dodala je, Hrvatska se u top 10 europskih turističkih destinacija penje na ljestvici najpoželjnijih.

'Tome u prilog svakako idu i najave čak 180 aviolinija s emitivnih tržišta. Posebno vesele vijesti o novim zrakoplovnim linijama poput najnovije iz New Yorka za Dubrovnik. To je znak da svi ozbiljno računaju na Hrvatsku ovoga ljeta. Ako epidemiološka situacija u Hrvatskoj i na emitivnim tržištima bude povoljna, uz sve aktivnosti koje provodimo, vjerujem da možemo ostvariti i bolju sezonu od one lani'.

Brnjac je kazala kako vjeruje da smo ispunili sve preduvjete kako bi turisti prepoznali Hrvatsku kao sigurnu za odmor.

'Granice su otvorene, projekt Safe Stay in Croatia svakim danom broji sve više korisnika, definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turističkim središtima, koji se mogu pronaći na www.safestayincroatia.hr. Sufinanciramo antigenske testove za turiste, započeli smo i s cijepljenjem turističkih djelatnika, imat ćemo posebne epidemiološke podatke za otoke, a pokrenuli smo i kampanju Doživi domaće kojom želimo privući i domaće turiste'.

Sezonu dočekujemo spremni, a ključna je epidemiološka situacija, kazala je ministrica.

Vaša reakcija na temu