Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
NOVI ČOVJEK U SPLITU: Generalni direktor hotela Radisson Blu dolazi iz Danske

NOVI ČOVJEK U SPLITU: Generalni direktor hotela Radisson Blu dolazi iz Danske

Jesper Vilsoe iza sebe već ima bogato radno iskustvo u sferi hotelijerstva i ugostiteljstva

Hotel Radisson Blu Resort & Spa Split, najbolji hrvatski hotel u kategoriji četiri zvjezdice prema odluci struke na Danima hrvatskog turizma 2018., dobio je novog generalnog direktora. Jesper Vilsoe  od prošlog je tjedna prvi čovjek menadžmenta splitskog hotela. 

Dolazi iz Danske, a iza sebe već ima bogato radno iskustvo u sferi hotelijerstva i ugostiteljstva. Višegodišnji rad u svjetskim hotelskim grupacijama, poznavanje materije i prakse iz turizma i hotelijerstva te visoka motiviranost za prenošenjem svojih znanja timu, ovoga puta su njegov put usmjerili iz velike Kine u Hrvatsku koja se na turističkom tržištu već neko vrijeme pozicionira kao jedna od vodećih mediteranskih turističkih destinacija. Naime, iza novog generalnog direktora hotela, upravo je šest godina rada unutar jedne od 10 najbrže rastućih i najvećih hotelskih grupacija AccorHotels, a sada ponovo započinje karijernu epizodu u sklopu RHG - Radisson Hotel Group u kojoj je već prije djelovao.


Pred njega je postavljen izazov da već uspješnom splitskom hotelu, zajedno sa svojim timom dodatno unaprijedi poslovanje. 

- Konkurencija na hotelskom tržištu Splita, Dalmacije, ali i cjelokupne obale raste iz godine u godinu. Upravo zbog toga je adekvatno vodstvo koje će sustavno raditi na kvalitetnoj organizaciji poslovanja, donošenju ispravnih strateških odluka te promociji timskog duha i zadovoljstva zaposlenika, ključ u generiranju zadovoljavajućih poslovnih rezultata - poručili su iz hotela Radisson Blu. 

Vaša reakcija na temu