Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Od kulinarskih tura do penjačkih stijena: Authland sada postavlja fokus i na brendove pružatelja turističkih doživljaja

Od kulinarskih tura do penjačkih stijena: Authland sada postavlja fokus i na brendove pružatelja turističkih doživljaja

'Planiramo se dalje razvijati u smjeru personalizacije'

Domaća platforma za booking lokalnih doživljaja Authland predstavila je novost u svojoj ponudi. Na Authlandu okupljaju niz zanimljivih i autentičnih usluga u Hrvatskoj - od kulinarskih tura do avantura na otvorenom, čime povezuju putnike s bogatim kulturnim tkivom regije, osiguravajući nezaboravan boravak gostiju u Hrvatskoj. 

Kako trenutačno okupljaju više od 150 autentičnih lokalnih brendova u Hrvatskoj na jednom mjestu, unapređujući iskustvo pretraživanja i rezervacije, sada su u Authlandu te brendove odlučili posebno istaknuti i promovirati kroz zaseban segment

Platforma omogućava korisnicima pretraživanje doživljaja po specifičnom brendu što poboljšava mogućnost povezivanja s autentičnim lokalnim ponudama. Ova nadogradnja ne samo da produbljuje iskustvo za posjetitelje, već i omogućava samim pružateljima da promoviraju svoje stranice brendova na vanjskim kanalima, kako bi ostvarili izravne rezervacije. S pričom svakog pružatelja doživljaja u većem fokusu, za razliku od globalnih platformi poput Get Your Guide, usluge i brendovi su predstavljeni kao posebni, autentični i dijelom jedne veće priče o turizmu i kulturi destinacija.

To znači da se sada različite agencije, vinarije, tvrtke za brodske ture, ili organizatore penjačkih tura, mogu pronaći ovisno o tome što vas zanima i otkriti sve doživljaje koje pojedini subjekt pruža. Ova nadogradnja usklađena je s misijom Authlanda da digitalno i stvarno poveže turiste i domaće ljude s najboljim autentičnim i lokalnim doživljajima.

Najavljuju kako će buduća ažuriranja uključiti i pretragu po destinaciji i drugim parametrima.

- U budućnosti se svakako planiramo dalje razvijati u smjeru personalizacije, pa tako i na razini brendova. Kad je svaki od njih poseban na svoj način, a to je i inače sjajna stvar u turizmu, onda nije teško ići u smjeru personaliziranja ponude. Stavke poput vrste hrane koju nude, kombiniraju li lokalna vina s izletom brodom i slične autentične finese, bit će sve bitnije za gosta budućnosti. No, isto tako bitne i za približiti gostu najbolje od destinacije - kaže Josip Zurak, jedan od suosnivača.

Zanimljivo je u ovom kontekstu dodati i kako doživljaji i brendovi također koriste pružateljima smještaja poput kampova, hotela ili apartmana kroz proizvod Authland Connect. Ova integracija pomaže povezati ponudu destinacije, postavljajući turiste, smještaje i pružatelje usluga u besprijekoran ekosustav. Authland Connect omogućava smještajima da izravno nude gostima personalizirane lokalne doživljaje, povećavajući zadovoljstvo i angažman gostiju.

A gledajući u budućnost, Authland planira proširiti svoj doseg u Europu, počevši od Italije i drugih zemalja. Ovo širenje predstavit će jedinstvenu platformu Authland široj publici, povezujući više putnika s autentičnim lokalnim doživljajima širom kontinenta.

Vaša reakcija na temu