Pripreme za turističku sezonu su u punom jeku, a iznajmljivači se suočavaju s izazovom postavljanja pravih cijena za svoje smještajne jedinice. Definiranje cijena noćenja može biti ključni faktor u uspjehu poslovanja. Evo nekoliko korisnih savjeta kako postaviti optimalnu cijenu za vaš smještajni objekt.
Cijena noćenja ovisi o različitim faktorima kao što su lokacija, kapacitet smještaja, sadržaji, cijene konkurenata i vrijednost za novac.
Na koji način navedeni faktori utječu na cijenu?
● Lokacija: utječe na potražnju, što posljedično utječe na cijenu smještaja. Smještaj na atraktivnoj lokaciji može omogućiti postavljanje viših cijena.
● Kapacitet smještaja: smještaji većeg kapaciteta mogu doseći visoke cijene.
● Sadržaji: dodatni sadržaji, poput bazena ili roštilja, obično opravdavaju više cijene.
● Cijene konkurenata: cijene smještaja u okolici mogu biti smjernica za postavljanje cijena.
● Vrijednost za novac: odnosi se na usklađivanje ponude sadržaja smještajnog objekta s prodajnom cijenom, odnosno na prilagodbu cijene onome što se u objektu nudi.
Kako odrediti cijenu?
Prije određivanja cijene, važno je istražiti tržište i napraviti analizu vlastitog objekta, te uzeti u obzir operativne troškove kao što su čišćenje i održavanje. Važno je ponuditi prihvatljive cijene, ali i osigurati da pokrivaju troškove i donose profit.
Dinamično prilagođavanje
Cijene treba redovito revidirati u skladu s promjenama na tržištu i sezonskim varijacijama. S obzirom na sezonalnost, nije razumno zadržavati cijenu noćenja na vrhuncu turističke sezone istom kao u post i predsezoni, uzimajući u obzir različite intervale potražnje u navedenim periodima.
Definiranje cijena za turistički smještaj može biti izazovno, ali uz pažljivo istraživanje i promišljen pristup, možete postići optimalne cijene koje će rezultirati uspješnom turističkom sezonom.
Još ne znate kako? Pitajte Litto.