Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji je cilj bio povezivanje gradova i općina kroz zajedničku priču te predstavljanje otoka kao jedinstvene destinacije.
Branding je rezultat opsežnog istraživanja o percepciji, potencijalima i izazovima otoka Hvara koje je obuhvaćalo i intervjue s meritornim osobama iz područja turizma, povijesti i kulture - od lokalnih vodiča, voditelja javnih ustanova i muzeja, do predstavnika vinara i hotelijera. Kroz anketu je također istražena percepcija stanovnika otoka, kao i turista koji su posjetili Hvar.
Ovo je još jedan uspješan projekt međunarodno nagrađivane branding agencije Fabular, uvrštene u REBRAND Hall of Fame, među 25 najboljih brand konzultanata na svijetu, na čelu s direktoricom branding strategije Anjom Bauer, autoricom zaštićene metodologije '8 sastojaka koji grade brand'. Fabularov tim konzultanata dosad je radio brendiranje brojnih turističkih brendova i proizvoda, među kojima se ističu Krapinsko-zagorska županija te grad Trogir za koji su dobili posebno priznanje UNESCO-a kao dobar primjer brendiranja destinacije.
'Izazov je bio pronaći zajednički nazivnik, odnosno relevantnu emociju koja je jedinstvena od davnih vremena do danas. U nizu zadivljujućih priča i posebnosti, prepoznali smo 'svjetlo' kao motiv koji je na Hvaru sveprisutan te koji na ovaj otok oduvijek privlači ljude željne nadahnuća, ljepote i zadovoljstva. Svjetlo se kao zajednički nazivnik provlači od samog značenja imena otoka Hvara, kroz signalne vatre u antici i feral kojim lovimo srdelu, procesiju Za Križen, čipku od agave i brojne druge elemente kroz povijest - pa sve do danas kada je ključna asocijacija najsunčaniji otok', istaknula je Anja Bauer, vlasnica i kreativna direktorica agencije Fabular.
Novi slogan 'Otkrij, slijedi i budi svjetlo' i nova brand priča pozivaju na njegovo otkrivanje. Autorica novog vizualnog identiteta je nagrađivana art direktorica Maja Bagić Barić. Inspiracija za logotip bila je čipka od agave, jedno od hvarskih dobara upisanih na UNESCO-ov popis svjetske nematerijalne baštine.
'Ljepota hvarske čipke je u tome što nijedna nema predloška, već je ona proizvod mašte i umjetničke nadarenosti pojedine čipkarice, a iznad svega njezinog nadahnuća i strpljenja', naglasila je Bauer. Pravilno raspoređeni elementi šire se iz središta poput sunčevih zraka.
Projekt je iznjedrio i novi promotivni video otoka Hvara. Video je poseban po tome što prikazuje sve ono što Hvar čini otokom svjetla, od njegovih kulturnih znamenitosti, nasljeđa koje su iza sebe ostavili mnogi hvarski književnici, umjetnici, graditelji i znanstvenici, do vrhunskih gastronomskih doživljaja.