U organizaciji Turističke zajednice grada Splita predstavnici privatnih iznajmljivača, hotelijera, putničkih agencija, kampova i muzeja koji čine Turističko vijeće Splita otputovali su u posjet turističkim djelatnicima grada San Sebastian u Španjolskoj, gdje s domaćinima izmjenjuju iskustva u upravljanju turističkom destinacijom koja je uspješno realizirala cjelogodišnji turizam.
Turistička organizacija Donostia - San Sebastian koja upravlja destinacijom pripremila je za Splićane niz prezentacija radi upoznavanja s destinacijskim proizvodima toga grada i šire regije, posebno kongresnim turizmom kojega uspješno razvijaju, ali i načinima da privuku goste cijele godine. Inače, veličinom i brojem stanovnika taj je španjolski grad najsličniji Splitu, svojim strateškim opredjeljenjem cjelogodišnji turizam bazira na ponudi kulture i gastronomije, a po Trip Advisoru San Sebastian je uz Bilbao bio odabran kao najbolja europska destinacija.
Od raznih tema u upravljanju destinacijom, posebno se raspravljalo o razvoju glazbenih manifestacija na primjerima najvećih glazbenih manifestacija dvaju gradova- Jazz festivala u San Sebastianu i Ultra festival u Splitu. Uz ulaganje u razvoj destinacije, San Sebastian ima prosječnu popunjenost hotela od 300 dana godišnje, pa su splitski turistički djelatnici, u sklopu ovog posjeta kao dijela programa rada Turističke zajednice, imali priliku čuti i vidjeti njihova iskustva u upravljanju destinacijom koja su dovela do takvih rezultata poslovanja.
San Sebastian je u obrazovnim i turističkim iskustvima povezan sa splitskom Turističko-ugostiteljskom školom s kojom surađuje, pa će ovo biti prilika za novu razmjenu znanja i iskustava turističkih djelatnika, osobito u svjetlu činjenice da je u prvih devet mjeseci ove godine u Splitu broj noćenja španjolskih gostiju porastao za 20 posto u odnosu na prošlu godinu.