Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes, koji traje od 2. do 5. prosinca. Sudjelovanje na sajmu suorganizirale su Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, a čak 15 hrvatskih tvrtki ima priliku predstaviti svoju ponudu i realizirati više od 800 sastanaka s ključnim agentima iz cijelog svijeta.
'ILTM Cannes od iznimne je važnosti za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma i ključan je za daljnji razvoj ovog segmenta kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. Sajam je prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, kreiranje novih poslovnih prilika i osluškivanje trendova u industriji premium putovanja. Hrvatska ima jedinstvene resurse - od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila. U HGK Hrvatsku vidimo kao budućeg lidera u premium turizmu, a ILTM Cannes nas vodi prema tom cilju', poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
ILTM Cannes i ove godine okupio je najvažnije sudionike u industriji premium i luksuznih putovanja, uključujući putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske i dakako Francuske.
Ovogodišnji nastup na ILTM-u u Cannesu, Hrvatska turistička zajednica iskoristila je i za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova. Riječ je o seriji sastanaka s urednicima i predstavnicima najrenomiranijih medija za luksuzna putovanja pa je tako hrvatska luksuzna i premium ponuda predstavljena Conde Nast Traveleru, Travel + Leisureu, Forbesu, Vogueu i drugima, čemu je, između ostalih, prisustvovala i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
'Raznolika turistička ponuda koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono je na čemu počiva razvoj premium segmenta. Upravo kroz Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije, odnosno destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, a koji za cilj ima smanjenje sezonalnosti i pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne i sigurne cjelogodišnje destinacije. Upravo zato, s HGK, već 7. put sudjelujemo na ovom sajmu koji je odlična platforma za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja koje naši gosti imaju priliku iskusiti tijekom cijele godine', izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodajući kako Hrvatska zauzima sve snažniji status na globalnoj mapi luksuznih putovanja, čemu uvelike pridonose nastupi HTZ-a koji je u 2024. bio prisutan i na ILTM North America.
Najveća hrvatska delegacija do sada uključuje brendove poput Valamar Holiday Hotels & Resorts, Radisson Blu Resort & Spa Split, Katarina Line Cruises & Tours, Lošinj Hotels & Villas, Le Méridien Lav Split, Hilton Imperial Dubrovnik & Hilton Rijeka Costabella Beach Resort, Esplanade Zagreb Hotel, Adriatic Concierge, Super Tours Dubrovnik, Royal Hotels & Resort Dubrovnik, Hotel Park Split & Fenomen Plitvice Resort, Perfecta Travel, Liburnia Hotels & Villas, Leonidas Travel i Association of Certified Wedding Planners in Dubrovnik.
'U turizmu su sajmovi i umrežavanja i dalje jako važan vid promocije. Unatoč dostupnosti informacija na internetu, influencerima i društvenim mrežama, ipak je ljudski kontakt i osobna preporuka i dalje najvažnija kada se radi o poslovnom svijetu i ugovaranju konkretnih poslova, a ILTM je sjajan za otvaranje takvih prilika. Mi smo ovdje primarno zbog promocije Keight hotela u Opatiji. Otvoren je u lipnju ove godine, a radi pod Curio Collection by Hilton brandom. Prvi je to hotel s 5 zvjezdica u Opatiji s međunarodnim brendom', rekla je Anamaria Hauptfeld, suvlasnica Keight Hotela Opatija i članica Uprave agencije Katarina Line.
'ILTM Cannes prilika je i za predstavljanje investicija u industriji luksuznih putovanja. Valamar ispred sebe ima dva važna strateška projekta - sljedeće godine na Rabu se otvara Arba Resort 4/5*, Valamar Collection, a u 2026. Pical Resort 5*, Valamar Collection u Poreču. Arba Resort će repozicionirati destinaciju Rab prema obiteljskom turizmu visoke vrijednosti dok će Pical Resort dodatno obogatiti ponudu Poreča i kroz cjelogodišnje poslovanje privući obitelji, a u pred i posezoni poslovna okupljanja u najvećem Event centru u Istri. Vjerujemo da će ponuda Valamara europskim partnerima biti izuzetno zanimljiva jer nudi jedinstveno iskustvo i personalizirani pristup gostima', rekla je Lana Radolović Jakus, voditeljica odjela MICE prodaje Valamar.
Osim na poslovnim sastancima, ove godine Hrvatska je dodatno istaknula svoj identitet prezentacijom domaćih delicija poput arancina, badema, rakija i likera. Autohtoni ambijent u hrvatskom izložbenom prostoru kreiran je korištenjem prirodnih elemenata poput ružmarina, maslina i lavande, čime su posjetiteljima dočarani mirisi i okusi Hrvatske.
ILTM Cannes jedan je od najvećih globalnih sajmova premium i luksuznog turizma. Na prošlogodišnjem izdanju sudjelovalo je više od 3600 profesionalaca iz 77 zemalja, a tijekom događaja održano je više od 70.000 individualnih B2B sastanaka.