Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
RoomRaccoon najbolji Hotel Management Sistem na svijetu već drugu godinu za redom

RoomRaccoon najbolji Hotel Management Sistem na svijetu već drugu godinu za redom

Unatoč činjenici da je 2020. bila teška za cijelu industriju, prihod im je porastao za 70% u odnosu na prethodnu godinu

Već drugu godinu za redom Hotel Tech Report, vodeća globalna istraživačka platforma za hotelsku tehnologiju, dodijelio je RoomRaccoonu nagradu za Najbolji Hotel Management Sistem na svijetu. Osim ove glavne nagrade, RoomRaccoon je dobio i nagrade u kategorijama 'Izbor hotelijera' te 'Najbolje mjesto za raditi'.

Svaki mjesec Hotel Tech Report pomaže 100.000 hotelijera istražiti i odabrati tehnološke partnere za svoje objekte. Dobiti HotelTechAward je najveće priznanje u industriji jer se temelji na realnim podacima. Pobjednici se biraju među 200 najjačih tehnololoških proizvoda diljem svijeta. HotelTechAwards je jedina platforma u industriji koja se temelji na realnim podacima tako da na rezultat dodjele nagrada ne utječe samo mala grupa sudaca niti se odlučuje glasanjem o popularnosti, već se odlučuje uz pomoć recenzija globalne publike, koja se sastoji od tisuća verificiranih korisnika hotelskih tehnologija u preko 120 zemalja.

- Ove godine konkurencija je bila jača no ikada, što ovu nagradu za nas čini još vrjednijom. Iako industrija prolazi kroz turbulentna vremena, RoomRaccoon čini sve kako bi podržao i pripremio hotelijere za oporavak koji slijedi nakon krize. Dobiti ovu nagradu i priznanje kroz više od 300 recenzija naših klijenata, pokazuje nam da smo na pravom putu! - rekao je su osnivač RoomRaccoona Tymen van Dy

Iz povratnih informacija može se istaknuti naglasak na kompletnost sustava, jednostavnost korištenja te napredne značajke kao što su online check in i upsell (prodaja dodatnih usluga u sklopu iznajmljivanja smještaja). Sve navedeno za rezultat ima povećanje RevPARa (prosječnog prihoda po sobi) i produktivnosti. Hotelijeri su također istaknuli odličnu RoomRaccoon podršku. 

Unatoč činjenici da je 2020. bila teška za cijelu industriju, prihod RoomRaccoona porastao je za 70% u odnosu na prethodnu godinu, a broj zaposlenika se udvostručio - s 20 na 40. S novootvorenim uredima u Španjolskoj, Francuskoj, Njemačkoj i Belgiji, broj fokusnih tržišta unutar EMEA regije porastao je na 10.

Vaša reakcija na temu