Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
ŠIBENSKA MANDALINA Marina nagrađena za iznimne rezultate u području lojalnosti i zadovoljstva korisnika

ŠIBENSKA MANDALINA Marina nagrađena za iznimne rezultate u području lojalnosti i zadovoljstva korisnika

Zlatni standard

Grupa D-Marin, mreža premium marina na Mediteranu, interno je nagradila svoje četiri marine u Grčkoj, Turskoj i Hrvatskoj za ostvarene Net Promoter Scores (NPS) rezultate koji služe kao mjerilo za određivanje lojalnosti i zadovoljstva kupaca.  Priznanja su dodijeljena na regionalnoj godišnjoj dodjeli internih NPS nagrada. 

Net Promoter Score smatraju se 'zlatnim standardom' korisničkog iskustva i njime se interno koriste milijuni tvrtki širom svijeta za praćenje korisničkog iskustva i doživljaja. Rezultati se izračunavaju prema tome kolika je vjerojatnost da će korisnik preporučiti uslugu prijatelju ili kolegi. Grupa D-Marin svaki tjedan prati svoje rezultate pri čemu svi zaposlenici imaju pravo na povlastice slijedom uspješnih ostvarenja.. 

Kao vodeći primjeri pružanja vrhunskih usluga diljem D-Marin grupe uz grčke Lefkas  i Zea Marinu te Turgutreis Marinu u blizini turskog Bodruma našla se i šibenska Mandalina Marina. Mandalina Marina ocijenjena je kao najbolja marina u Hrvatskoj te joj je pripala i nagrada najbolje tranzitne marine čime joj je dano priznanje za usluge kratkoročnih boravaka korisnika. Ove četiri marine izabrane su najboljima između 20 marina iz sedam zemalja. 

Grupa D-Marin uložila je do sada 10 milijuna eura u digitalne projekte i inovacije kako bi stvorila jedinstveno korisničko iskustvo u svim svojim marinama s  ciljem stvaranja nezaboravnog  nautičkog iskustva za svoju klijentelu. Podsjetimo, D-Marin je nedavno nagrađen priznanjem međunarodnog natjecanja 'IF Design' za projekt korisničkog iskustva u svojim marinama na Mediteranu. 

'Zadovoljstvo korisnika srž je svega što radimo u D-Marin grupi – odgovornost svih zaposlenika je da osiguramo bogato i kvalitetno nautičko iskustvo. Uvijek težimo zadovoljstvu kupaca te putem Net Promoter Score sustava pomno pratimo kako naše marine kontinuirano unaprjeđuju ovaj segment poslovanja. Oduševljen sam entuzijazmom koji pokazuje naš tim i njihovom ustrajnom težnjom ka izvrsnoj korisničkoj usluzi', izjavio je Dean Smith, glavni komercijalni direktor.

Vaša reakcija na temu