Mnogi ljudi misle da je iznajmljivanje apartmana ili kuća jednostavno - promijeniš posteljinu, obrišeš prašinu i staviš natpis 'Apartman'. No, stvarnost je daleko od toga. Upravljanje smještajem u turističkom gradu poput Splita, gdje konkurencija nikad nije bila veća, zahtijeva puno više od osnovnog čišćenja i prijema gostiju.
Split kao turistička destinacija svake godine bilježi značajan rast, a s njim i broj apartmana dostupnih za iznajmljivanje. Iz podataka koje smo dobili od Adriagate - turističkog lidera u iznajmljivanju smještaja, brojke pokazuju kako je prosječan broj 4.5 noćenja u apartmanima, dok je za sobe taj broj nešto manji, 3.6 noćenja. Američki turisti prednjače, a prate ih Francuzi, Španjolci, Nizozemci, Skandinavci i Talijani. Ove sezone svjedočimo i povratku azijskih gostiju, što dodatno povećava konkurenciju. Kako bi iznajmljivači ostali konkurentni na tržištu, sve veći broj njih okreće se profesionalnom property managementu.
Otkrivamo male tajne uspjeha koje čine razliku
- Upravljanje smještajem u Splitu zahtijeva mnogo više od osnovnog održavanja. Gosti očekuju visoku razinu usluge, a uspjeh dolazi uz kvalitetno upravljanje koje podrazumijeva pažnju prema svakom detalju, od odnosa s gostima do održavanja objekta - kaže nam Frane Godinović, voditelj property managementa turističke tvrtke Adriagate iz Splita.
Godinović je otkrio male tajne svog uspjeha, a o čemu je točno riječ pročitajte u nastavku.
1. Prilagođeni pristup svakom vlasniku
Niti jedan smještaj nije isti, a to vrijedi i za njihove vlasnike. Upravljanje smještajem nije 'one size fits all'. Svaki vlasnik ima svoje specifične potrebe i želje, a ključ uspjeha je u prilagođavanju. Zato je osobni pristup presudan – razumijevanje što svaki vlasnik očekuje i prilagođavanje upravljanja prema tome.
2. Profesionalnost je imperativ
Upravljanje smještajem zahtijeva visok stupanj profesionalnosti. Od iskustva u rješavanju problema do znanja o tržištu - svaka sitnica može napraviti veliku razliku.
3. Komunikacija je ključna
Bez prave komunikacije nema uspjeha. Vlasnici moraju biti u tijeku s događanjima, a gosti moraju osjećati da su dobrodošli i da je sve pod kontrolom. Stalno sam dostupan vlasnicima i gostima, jer samo tako mogu osigurati da svi budu zadovoljni - vlasnici spokojni, a gosti sretni.
4. Detalji čine razliku
Upravljanje smještajem nije samo briga o osnovnim stvarima. Svaki detalj može utjecati na iskustvo gostiju, a to direktno utječe na recenzije i buduće rezervacije. Bilo da je riječ o estetici, funkcionalnosti ili čistoći, svaki aspekt mora biti savršen. Gosti u Splitu očekuju vrhunsku uslugu.
5. Strast prema poslu
Za mene, ovaj posao nije samo izvor prihoda – ovo je strast. Uživam u tome što radim i svaki novi izazov prihvaćam s entuzijazmom. Vlasnici često imaju mnogo briga oko iznajmljivanja, ali moj cilj je da im taj proces bude što jednostavniji i ugodniji. Znam koliko im je važno da njihova imovina bude u sigurnim rukama.
Suradnja s Adriagateom
Ako i vi želite uspješno iznajmljivati apartman u Splitu ili saznati sve o suradnji, kontaktirajte Adriagate voditelja property managementa Franu Godinovića na broj mob: 091 430 7810 ili na e-mail: info@adriagate.com.