Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Sve više iznajmljivača u Splitu odlučuje se za uslugu property managementa

Sve više iznajmljivača u Splitu odlučuje se za uslugu property managementa

'Osobni pristup je presudan - razumijevanje što svaki vlasnik očekuje i prilagođavanje upravljanja prema tome'

Mnogi ljudi misle da je iznajmljivanje apartmana ili kuća jednostavno - promijeniš posteljinu, obrišeš prašinu i staviš natpis 'Apartman'. No, stvarnost je daleko od toga. Upravljanje smještajem u turističkom gradu poput Splita, gdje konkurencija nikad nije bila veća, zahtijeva puno više od osnovnog čišćenja i prijema gostiju.

Split kao turistička destinacija svake godine bilježi značajan rast, a s njim i broj apartmana dostupnih za iznajmljivanje. Iz podataka koje smo dobili od Adriagate - turističkog lidera u iznajmljivanju smještaja, brojke pokazuju kako je prosječan broj 4.5 noćenja u apartmanima, dok je za sobe taj broj nešto manji, 3.6 noćenja. Američki turisti prednjače, a prate ih Francuzi, Španjolci, Nizozemci, Skandinavci i Talijani. Ove sezone svjedočimo i povratku azijskih gostiju, što dodatno povećava konkurenciju. Kako bi iznajmljivači ostali konkurentni na tržištu, sve veći broj njih okreće se profesionalnom property managementu.

Otkrivamo male tajne uspjeha koje čine razliku

- Upravljanje smještajem u Splitu zahtijeva mnogo više od osnovnog održavanja. Gosti očekuju visoku razinu usluge, a uspjeh dolazi uz kvalitetno upravljanje koje podrazumijeva pažnju prema svakom detalju, od odnosa s gostima do održavanja objekta - kaže nam Frane Godinović, voditelj property managementa turističke tvrtke Adriagate iz Splita.

Godinović je otkrio male tajne svog uspjeha, a o čemu je točno riječ pročitajte u nastavku.

1. Prilagođeni pristup svakom vlasniku

Niti jedan smještaj nije isti, a to vrijedi i za njihove vlasnike. Upravljanje smještajem nije 'one size fits all'. Svaki vlasnik ima svoje specifične potrebe i želje, a ključ uspjeha je u prilagođavanju. Zato je osobni pristup presudan – razumijevanje što svaki vlasnik očekuje i prilagođavanje upravljanja prema tome.

2. Profesionalnost je imperativ

Upravljanje smještajem zahtijeva visok stupanj profesionalnosti. Od iskustva u rješavanju problema do znanja o tržištu - svaka sitnica može napraviti veliku razliku. 

3. Komunikacija je ključna

Bez prave komunikacije nema uspjeha. Vlasnici moraju biti u tijeku s događanjima, a gosti moraju osjećati da su dobrodošli i da je sve pod kontrolom. Stalno sam dostupan vlasnicima i gostima, jer samo tako mogu osigurati da svi budu zadovoljni - vlasnici spokojni, a gosti sretni.

4. Detalji čine razliku

Upravljanje smještajem nije samo briga o osnovnim stvarima. Svaki detalj može utjecati na iskustvo gostiju, a to direktno utječe na recenzije i buduće rezervacije. Bilo da je riječ o estetici, funkcionalnosti ili čistoći, svaki aspekt mora biti savršen. Gosti u Splitu očekuju vrhunsku uslugu.

5. Strast prema poslu

Za mene, ovaj posao nije samo izvor prihoda – ovo je strast. Uživam u tome što radim i svaki novi izazov prihvaćam s entuzijazmom. Vlasnici često imaju mnogo briga oko iznajmljivanja, ali moj cilj je da im taj proces bude što jednostavniji i ugodniji. Znam koliko im je važno da njihova imovina bude u sigurnim rukama.

Suradnja s Adriagateom

Ako i vi želite uspješno iznajmljivati apartman u Splitu ili saznati sve o suradnji, kontaktirajte Adriagate voditelja property managementa Franu Godinovića na broj mob: 091 430 7810 ili na e-mail: info@adriagate.com.

Vaša reakcija na temu