Tajni gosti ocjenjivali su proteklog ljeta hotele u Splitsko-dalmatinskoj županiji testirajući ljubaznost, gostoljubivost i susretljivost profesionalaca u hotelima i ugostiteljskim objektima.
- Istraživanje je provela agencija Heraklea tijekom lipnja, srpnja i kolovoza 2019. godine. Pri tome je posebno ocjenjivana telefonska rezervacija, osoblje recepcije, soba, hotelski prostori i pansionski doručak u hotelskom restoranu. U hotelskoj uslužnosti i poštovanju standarda usluge hoteli su prikupili 89 posto bodova (od 100 mogućih), pa je i njihova prosječna ocjena odličan - rekla je Željka Bakmaz iz agencije Heraklea.
Tako su gosti za koje domaćini nisu znali ugostiteljskim objektima kojih je ocijenjeno 39 u svim dijelovima županije, dali odlične prosječne ocjene (91 od 100 mogućih bodova). Najbolje ocijenjeni su restorani 'Kogo' u Hvaru, 'Belveder' u Bolu, 'Zrno soli' u Splitu te 'Apinelo' u Supetru.