Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Danijel Bolić TRIJUMF 'OPERACIJE 4' Međunarodna i domaća priznanja za promotivni film Grada Omiša

TRIJUMF 'OPERACIJE 4' Međunarodna i domaća priznanja za promotivni film Grada Omiša

Režiju potpisuje Danijel Bolić

Ako je jedan od ciljeva prošlogodišnjeg promotivnog videa Grada Omiša bio osvojiti brojne nagrade na domaćim i međunarodnim festivalima, onda možemo reći da je operacija uspješna! 

'Operacija 4' ime je promotivnog filma Turističke zajednice grada Omiša koji je nakon svoje premijere privukao brojne poglede, odnosno preglede iz cijele Hrvatske i šire, i to zbog jedinstvene priče u kojoj curica i dječak iz Omiša kreću u potragu za svojim idolom, rođenim Omišaninom i slavnim nogometašem Ivanom Perišićem. Film koji prati njihovu 'operaciju' pronalaska slavnog nogometaša na društvenim mrežama postigao je više od 500 000 pregleda, uz više stotina pozitivnih komentara, reakcija i dijeljenja. 

A godinu dana nakon uslijedile su pozitivne reakcije i hvalospjevi iz različitih krajeva svijeta i to od stručne zajednice filmografa te turističkih djelatnika. 

Uradak, čiju režiju potpisuje Danijel Bolić, osvojio je do sada nagrade na 4 domaća i međunarodna festivala s ukupno 7 osvojenih nagrada.

Na 9. izdanju Terres Travel Festivala, festivalu koji ima za cilj promidžbu filmova koji promiču održivi razvoj te turizam koji mari o očuvanju prirode, Omiš je osvojio prvo mjesto u kategoriji Turistički proizvod - destinacija kulturnog turizma. Na festivalu je sudjelovalo više od 200 uradaka iz cijelog svijeta.

Priznanje je stiglo i iz dalekog Japana. Japan World Tourism Film Festival 2024 dodijelio je drugo mjesto filmu 'Operacija 4' u kategoriji Turistička destinacija - grad, dok su ispred Omiša bili promotivni filmovi za grad Nazaré u Portugalu te Jimena de la Frontera u Španjolskoj.

Što se tiče domaćih nagrada, Omiš je slavio i na 13. po redu međunarodnom festivalu turističkih filmova Zagreb Tourfilm Festival 2024, gdje je u konkurenciji u više od 90 filmova iz 38 zemalja svijeta osvojio dvije nagrade: 


  • Prvo mjesto - najbolji turistički video u Hrvatskoj u kategoriji turistička destinacija - grad

  • Treće mjesto u međunarodnoj selekciji kategorija turistička destinacija - grad


Na drugom izdanju Festivalu turističkog i etno filma TEF KRK 2024, film je osvojio nagradu za najbolji scenarij, nagradu za najbolju režiju i Grand Prix za najbolji film festivala. A nadamo se da nagradama ovdje nije kraj!

Naime, u ukupnom poretku Međunarodnog udruženja turističkih filmskih festivala - CIFFT, koji dodjeljuje jednu od najprestižnijih svjetskih nagrada za najbolji turistički video, među kojima su članovi festivali Terres Film Festival, Zagreb Tourfilm Festival, Japan World Tourism Film Festival,Amorgos Tourism Film Festival, ART & TUR – International Tourism Film Festival, Cannes Corporate Media & TV Awards, Internationale Wirtschaftsfilmtage Vienna, New York Festivals TV & Film Awards, Silkfest Banostor, US International Awards, Operacija 4 se trenutno nalazi na petom mjestu ukupnog poretka u kategoriji turistička destinacija - grad i prema svemu sudeći, zadržat će se unutar prvih pet mjesta u finalnom poretku. 


Turistička zajednica Grada Omiša zahvaljuje svim koji su sudjelovali u realizaciji: glumcima Ivanu Perišiću, Niku Puhanu, Sari Zeljko, Ivani Župa, Ljubici Beović, Borisu Mimici i Mladenki Medić, Veri Mekinić koja je zaslužna za scenografiju i kostimografiju, ženskoj klapi Mirabela CZK Omiš, odbojkaškom klubu Gusar, kulturno-povijesnoj udruzi Omiški gusar, a posebna zahvala ide autoru filma Danijelu Boliću i Beep Filmsu.

Turistički filmovi jedan su od najsnažnijih alata za turističku promociju te se nadamo se da će kreativni pristup Omiša slijediti i ostale destinacije u Hrvatskoj i na inovativan način ispričati priču o svom mjestu ili gradu gledateljima diljem svijeta!

Vaša reakcija na temu