Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije (TZ SDŽ) objavila je Javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora.
'Ovim pozivom potiče se zajedničko oglašavanje turističke ponude destinacije, uključujući smještaj, aktivnosti i ostale turističke sadržaje pri čemu je poseban naglasak stavljen je na promociju cjelogodišnje ponude', pojašnjavaju iz TZ-a.
Što obuhvaća udruženo oglašavanje?
Oglašavanje se provodi putem javnih medija i uključuje smještajne kapacitete. i stale oblike turističke ponude koji potiču dolaske, produžuju boravak i povećavaju turističku potrošnju.
Tko može sudjelovati?
Nositelji oglašavanja mogu biti nositelji smještajne ponude - smještajni objekti i turističke agencije i nositelji drugih oblika turističke ponude destinacije.
Što se tiče financiranja, 60 % oglašavanja mora biti usmjereno na inozemna tržišta, dok preostalih 40 % može biti usmjereno na domaće tržište.
Troškovi oglašavanja dijele se između sustava turističkih zajednica (maksimalno 50 %) i nositelja oglašavanja (minimalno 50 %).
Javni poziv otvoren je do 25. veljače 2025. godine, a sve informacije vezano uz prijavu mogu se pronaći ovdje.