Na skupštini Turističke zajednice Zadarske županije usvojeno Izvješće o izvršenju Programa rada od siječnja do rujna s rebalansom financijskog plana za 2023. godini. Sjednicu na kojoj je također usvojen Program rada Županijske TZ s financijskim planom za 2024. godinu, vodio je predsjednik TZ župan Božidar Longin.
Direktorica TZ Županije, Mihaela Kadija izvjestila je p izvršenju Programa rada za razdoblje siječanj - rujan 2023.
U predstavljanju Programa rada za 2024. godinu direktorica Kadija je istaknula kako se planira 6% više prihoda od planiranih u 2023. i to najviše iz izvornih prihoda TZ Zadarske županije odnosno turističke pristojbe - 1,7 milijuna eura te cca 350.000 članarine. Ostali su značajniji prihodi prijenos iz prethodne godine koji služi funkcioniranju zajednice u početku godine odnosno u razdoblju kad se prihodi slabije ostvaruju dok se istovremeno odvijaju brojne financijski zahtjevne aktivnosti, dok ostatak čine prihodi i refundacije za zajedničke aktivnosti, kao i Fondovi HTZ-a.
Financijskim je planom najviše sredstava predviđeno za komunikaciju i oglašavanje, čak 1.65 milijuna EUR i 64% rashoda. U toj stavci najviše se planira za marketinške i poslovne suradnje koje uključuju udruženo oglašavanje i strateške projekte s avio-prijevoznicima što je 26% rashoda ili 600.000 EUR, zatim 21% rashoda ili 521.500 EUR za oglašavanje, 170.000€ za PR, te 252.000 EUR za sajmove, prezentacije i radionice. Za Istraživanje i strateško planiranje izdvojit će se 50.000 EUR, a za razvoj proizvoda 16% rashoda i gotovo 350.000 EUR sa snažnim djelovanjem u sferi razvoja eno-gastro proizvoda, razvojem oznake 'Premium' kvalitete, kao i novim podbrendovima Welcome oznake kvalitete u smjeru zelene i profesionalne tranzicije. Također će se raditi ne poticanju OPG-ova u smjeru turističko-ugostiteljsko-prodajnih djelatnosti, te posebna sredstva za razvoj turizma na području Gračaca. Za destinacijski menadžment izdvojit će se 107.000 EUR, dok će se za administrativne utrošiti približno 374.000 EUR, odnosno 16% rashoda.
Brojni noviteti i unaprjeđenja aktivnosti vidljive su kroz cijeli program rada, a najznačajniji iskorak usmjeren je na brendiranje Zadarske županije kao destinacije s širokom paletom proizvoda posebnih interesa, a posebno eno-gastro turizma koji se proteže kroz ključne stavke programa - od razvoja proizvoda, preko oglašavanja do prezentacija.
Novine u odnosu na programe rada iz prethodnih godina predstavljaju tri točke i to Jačanje globalnog PR-a, Premium Zadar Region i Poslovni turizam.
Tako će Turistička zajednica Zadarske županije u 2024. godini nastaviti s aktivnostima provedbe PR aktivnosti, no podižući je na višu razinu proširenjem aktivnosti u suradnji, kako s Predstavništvima, ali i prilikama pruženih od strane inozemnih PR agencija, javlja 057 Inf.