Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Marina Zadar Turistička zajednica Zadarske županije planira 1,65 milijuna eura za PR turizma

Turistička zajednica Zadarske županije planira 1,65 milijuna eura za PR turizma

Predstavljen program rada

Na skupštini Turističke zajednice Zadarske županije usvojeno Izvješće o izvršenju Programa rada od siječnja do rujna s rebalansom financijskog plana za 2023. godini. Sjednicu na kojoj je također usvojen Program rada  Županijske TZ  s financijskim planom za 2024. godinu, vodio je predsjednik TZ župan Božidar Longin

Direktorica TZ Županije, Mihaela Kadija izvjestila je p  izvršenju Programa rada za razdoblje siječanj - rujan 2023.

U predstavljanju Programa rada za 2024. godinu direktorica Kadija je istaknula kako se planira 6% više prihoda od planiranih u 2023. i to najviše iz izvornih prihoda TZ Zadarske županije odnosno turističke pristojbe - 1,7 milijuna eura te cca 350.000 članarine. Ostali su značajniji prihodi prijenos iz prethodne godine koji služi funkcioniranju zajednice u početku godine odnosno u razdoblju kad se prihodi slabije ostvaruju dok se istovremeno odvijaju brojne financijski zahtjevne aktivnosti, dok ostatak čine prihodi i refundacije za zajedničke aktivnosti, kao i Fondovi HTZ-a.

Financijskim je planom najviše sredstava predviđeno za komunikaciju i oglašavanje, čak 1.65 milijuna EUR i 64% rashoda. U toj stavci najviše se planira za marketinške i poslovne suradnje koje uključuju udruženo oglašavanje i strateške projekte s avio-prijevoznicima što je 26% rashoda ili 600.000 EUR, zatim 21% rashoda ili 521.500 EUR za oglašavanje, 170.000€ za PR, te 252.000 EUR za sajmove, prezentacije i radionice. Za Istraživanje i strateško planiranje izdvojit će se 50.000 EUR, a za razvoj proizvoda 16% rashoda i gotovo 350.000 EUR sa snažnim djelovanjem u sferi razvoja eno-gastro proizvoda, razvojem oznake 'Premium' kvalitete, kao i novim podbrendovima Welcome oznake kvalitete u smjeru zelene i profesionalne tranzicije. Također će se raditi ne poticanju OPG-ova u smjeru turističko-ugostiteljsko-prodajnih djelatnosti, te posebna sredstva za razvoj turizma na području Gračaca. Za destinacijski menadžment izdvojit će se 107.000 EUR, dok će se za administrativne utrošiti približno 374.000 EUR, odnosno 16% rashoda.

Brojni noviteti i unaprjeđenja aktivnosti vidljive su kroz cijeli program rada, a najznačajniji iskorak usmjeren je na brendiranje Zadarske županije kao destinacije s širokom paletom proizvoda posebnih interesa, a posebno eno-gastro turizma koji se proteže kroz ključne stavke programa - od razvoja proizvoda, preko oglašavanja do prezentacija.

Novine u odnosu na programe rada iz prethodnih godina predstavljaju tri točke i to Jačanje globalnog PR-a, Premium Zadar Region i Poslovni turizam.

Tako će Turistička zajednica Zadarske županije u 2024. godini nastaviti s aktivnostima provedbe PR aktivnosti, no podižući je na višu razinu proširenjem aktivnosti u suradnji, kako s Predstavništvima, ali i prilikama pruženih od strane inozemnih PR agencija, javlja 057 Inf.

Vaša reakcija na temu