Foto: Veljko Martinović Vlasnici američkih turističkih agencija oduševljeni Hrvatskom, iznijeli su nam svoje dojmove tijekom obilaska Stelle Croatice

Vlasnici američkih turističkih agencija oduševljeni Hrvatskom, iznijeli su nam svoje dojmove tijekom obilaska Stelle Croatice

Osjećam se kao doma, ljudi su ljubazni, drago im je vidjeti nas, osjeća se život - rekal je Shayla Northcutt iz Houstona

Grupa Amerikanaca, mahom vlasnika turističkih agencija, proteklih je dana obilazila Hrvatsku, od Zagreba, Istre, Dubrovnika, Splita...

Prvi put su stigli i u dalmatinsko zaleđe i, bez pretjerivanja, zaljubili se u viđeno. Iznimno utjecajne agente iz Texasa zatekli smo na imanju Stella Croatica na Klisu.

Dojmove o proživljenom je podijelila s nama Shayla Northcutt iz Houstona. 

- Moram priznati da prije Game of Thrones nismo pretjerano razmišljali o Hrvatskoj, ali nam se onda promijenila slika. Nažalost, nedugo nakon je pandemija koronavirusa zaustavila život. Sada kada su se otvorila vrata, željeli smo doživjeti kako je, iz prve ruke prenijeti doživljaj, pravi osjećaj - kazala nam je Northcutt.

Upravo je doživljaj presudan, a kako nam je iskreno rekla, oduševljeni su i nose natrag najbolje dojmove.

- Ljude zanima koliko je 'otvoreno', je li sigurno, tim više jer smo mi u Americi počeli živjeti slobodnije, bez ograničenja. Tako da je dosta upita kako je ovdje, ima li restrikcija, mogu li se osjećati slobodno i koliko je prijateljska atmosfera. I da, osjećam se kao doma, ljudi su ljubazni, drago im je vidjeti nas, osjeća se život... - iznosila nam je u dahu.

Istaknula je i da svi znaju koliko je turizam pogođen epidemijom.

- Želimo zaista podići svijest da Hrvatsku ne krase samo lijepi gradovi od Zagreba, Splita, Dubrovnika, nego je i unutrašnjost prekrasna. Posebno nas se dojmila hrana, a ostali smo iskreno iznenađeni što svaki dio Hrvatske koji smo posjetili ima neki svoj prepoznatljivi okus, autentičnost u svakom pogledu - opisala nam je.

Istina je, pojasnila je, da se Hrvatska doživljava prvenstveno kao morska destinacija, ali je mnogo, mnogo više od toga.

-  A da ne govorimo o bogatoj povijesti i kulturi, arhitekturi. Toliko toga za naučiti, upoznati. Pogledajte ovo mjesto, vrišti prirodom, ljepotom, opuštanjem - završila je.

Tijekom razgovora isticala je više bogatstvo raznolikosti i ljepotu prirode, ali i izuzetnu gastro ponudu.

Neobičnu, a korisnu 'ekspediciju' dovele su dvije žene - voditeljica ispostave Hrvatske turističke zajednice u Los Angelesu Iva Bahunek i Martina Tomić iz Unilinea. U suradnji s Turkish Airlinesom. Letovi iz Amerike za gradove u Hrvatskoj su jedan od ključeva uspješne sezone.

Tomić nam je otkrila da turoperateri nisu imali Hrvatsku u ponudi, ali čim su poslali informaciju da je Hrvatska otvorena, odmah su se zainteresirali i ubrzo stigli u 'zemlju u koju su se zaljubili'.

Zanimljivo je i da su već napravili promociju preko društvenih mreža, Amerikanci već mogu uživati u ljepoti, što je najbolja pozivnica za sezonu.

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(100345, "");
Pregledaj komentare