Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu zimsku kampanju 'Croatia - Winter Wonderland', koja će se do 10. siječnja provoditi na ključnim emitivnim tržištima, odnosno na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške. Aktivnosti će se provoditi na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest uz korištenje oznaka #CroatiaWinterWonderland i #MagicalCroatia. Glavni cilj kampanje je zadržavanje vidljivosti Hrvatske kroz isticanje zimskih ljepota hrvatskih destinacija, ali i pojedinih turističkih proizvoda poput eno-gastronomije, kulture, prirodnih ljepota i wellnessa.
- Promotivne kampanje koje smo proveli u ovoj godini pozicionirale su našu zemlju kao kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju. Da smo u tome bili vrlo uspješni potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC) iz koje su istaknuli da je Hrvatska turistička zajednica tijekom jesenskih kampanji bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama Visit Europe te kao takva odličan primjer turističkim organizacijama drugih zemalja. Do kraja ove godine očekujemo realizaciju određenog turističkog prometa, hrvatske destinacije pripremile su zanimljivu adventsku ponudu koju ćemo istaknuti upravo u sklopu ove zimske kampanje - poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako će kampanja obuhvatiti i tradicionalne recepte, običaje i tradiciju, način izrade licitara te najbolje lokalitete za kreiranje zimskih fotografija.
U sklopu ove kampanje će se oznaka #MagicalCroatia prilagođavati i pojedinim destinacijama koje će biti obuhvaćene promotivnim aktivnostima pa se i same destinacije i fanove poziva da koriste oznake poput primjerice #MagicalZagreb, #MagicalOpatija, #MagicalSplit i sl. Također, dio kampanje je i nagradna igra koja će se provoditi na pojedinim tržištima, a u sklopu koje će biti nagrađene najbolje fotografije zimskih ljepota hrvatskih destinacija i lokaliteta te najbolji odgovori fanova na društvenim mrežama na nagradna pitanja.
S ciljem postizanja što boljih rezultata, u sklopu kampanje, ako epidemiološki uvjeti u zemlji i na emitivnim tržištima budu dozvoljavali, predviđeno je putovanje za inozemne influencere koji će posjetiti zimsku zemlju čuda na otoku Rabu, istražiti Nacionalni park Plitvička jezera u bijelom pokrivaču, uživati u božićnom duhu Zagreba i Dubrovnika i dr.