Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: TZG Zadar ZADAR Koncesionar u Gaženici sezonu kruzera zatvara na Sv. Nikolu

ZADAR Koncesionar u Gaženici sezonu kruzera zatvara na Sv. Nikolu

Prema najavama za iduću godinu uplovit će 10% više brodova sa 266 000 putnika

Sezona kruzera, što se tiče zadarske Gaženice, završit će 6. prosinca umjesto dva dana ranije kada je najavljeno uplovljavanje Carnival Maritime. Koncesionar ZIPO, iliti ga Zadar International Port Operation dobili su najavu za dolazak Viking Vela 6. prosinca.

- Bit će to na Sv. Nikolu, najprigodniji dan za završetak jedne odlične sezone - kazala je direktorica Rebeka V. Pevec u najavi još bolje sezone kruzera 2025. godine, javlja 057 Info.

Oni su kao koncesionari dobili najavu za 124 uplovljavanja u Gaženicu sa 266 tisuće putnika. I 98 tisuća članova posade, dodaje direktorica Pevec. Iz Lučke uprave Zadra nije se mogla dobiti informaciju koliko će biti uplovljavanja uz Istarsku obalu kao atraktivniju lokaciju za kruzere i njihove putnike. Uz Pozdrav suncu se mogu vezati samo brodovi do 228 metara dužine.

Promet kruzera u Gaženicui, prema sadašnjim najavama bit će veći za 10 posto u brodovima i 25 posto u broju putnika.

Sezona će početi 2. travnja s dolaskom  MSC Opera. Najveći kruzer bit će  dužine 331 metara dug brod MSC Fantasia.

Dolazak istodobno četiri kruzera na gat u Gaženici, više nije vijest jer takvih dana je sve više. Prema itinereru  koncesionara, najživlji promet kruzera bit će u srpnju, rujnu i listopadu.

Ne treba zaboraviti da je Gaženica građena na osnovu studije isplativosti za kruzerski promet, a da je politički najavljivano da će ona postati 'home port', što tada nisu ni sanjali Zadrani (na slici) pozvani na prezentaciju nove luke u koju se prvenstveno trebao preseliti trajektni promet.

Vaša reakcija na temu